27 תשובות
קודם שתהיה בת זוג אבל כשתהיה? אפילו לצאת למסעדה בחצי שנה
שואל השאלה:
ברור אבל אין מסעדות לצערי
ברור אבל אין מסעדות לצערי
סקס טוב
אפילו פיקניק בהכנה עצמית באיזה פארק ירוק כזה עם דשא זה ממש חמוד תלוי בני כמה אתם אבל פיקניק עם אבטיח מלון, חטיפים ויין אדום זה מושלם לדעתי
האמת לא עולה לי כלום לראש, אני לא אוהב מתנות ולא מצפה לרף מסוים - כל עוד יש לי אותה, יש לי הכל.
וואלה משהו שיזכיר לי למה איך ממה התאהבנו או משהו שיזכיר רגע יפה שלנו
אני לא אדם של ימי הולדת או מתנות, אם מביאים אז כסף או ללכת למקום נחמד ולאכול טוב ולדבר, לא צריך יותר לדעתי.
מצי*ה
אנונימי
לא אכפת לי מה העיקר שזה יבוא מהלב שלה
לדוגמה תמונה ממוסגרת שלי ושלה שהצלמנו ביום שהיה מיוחד לשנינו עם כיתב מלמטה.
או ציור או שיר או סיפור או ברכה מושקעת.
דרך אחרת שאני חושב עליה למתנה היא יותר פרקטית אבל פחות מרגשת וסנטימנטלית, היא לקנות מתנה שהיא משהו שיעזור לו וישרת אותו לטווח הארוך.
לדוגמה אם חבר שלך גיימר וצריך מסך מחשב חדש (סתם דוגמה) אז לחסוך בשבילו תעבודה ולהשיג לו מסך חדש יפה ולהדר אותו באיזה סרט.
לדעתי אבל הטופציה הראשונה יותר טובה כי כאמור יותר מרגשת וזכורה לטובה.
אופציה שתיים זה בונוס אם יש לך כסף ולדעתי זה יהיה מגניב וטוב למתנה שנייה כזאת
לדוגמה תמונה ממוסגרת שלי ושלה שהצלמנו ביום שהיה מיוחד לשנינו עם כיתב מלמטה.
או ציור או שיר או סיפור או ברכה מושקעת.
דרך אחרת שאני חושב עליה למתנה היא יותר פרקטית אבל פחות מרגשת וסנטימנטלית, היא לקנות מתנה שהיא משהו שיעזור לו וישרת אותו לטווח הארוך.
לדוגמה אם חבר שלך גיימר וצריך מסך מחשב חדש (סתם דוגמה) אז לחסוך בשבילו תעבודה ולהשיג לו מסך חדש יפה ולהדר אותו באיזה סרט.
לדעתי אבל הטופציה הראשונה יותר טובה כי כאמור יותר מרגשת וזכורה לטובה.
אופציה שתיים זה בונוס אם יש לך כסף ולדעתי זה יהיה מגניב וטוב למתנה שנייה כזאת
אמת? כלום .
ps5
לדעתי לא צריך להביא מתנה בחצי שנה
יציאה זה מספיק
לימי הולדת מביאים מתנה לא לתאריכים
יציאה זה מספיק
לימי הולדת מביאים מתנה לא לתאריכים
תכיני לו ארוחה או משהו זה יהיה ממש נחמד
את.מכירה תאישיות את אמורה לדעת
פיקניק בפארק נשמע ממש מגניב
אתם יכולים לעשות ערב קולנוע באחד מהבתים שלכם, ולהיות ביחד זה הכי כיף
אתם יכולים לעשות ערב קולנוע באחד מהבתים שלכם, ולהיות ביחד זה הכי כיף
אני ויבר שלי עשינו אחד לשני ברכה, שוקולדים וחטיפים שכל אחד אוהב וצנצנת עם 100 סיבות למה לאהוב אותך ובכללי נפגשנו ובילינו יחס את הסופש, אם לא היה קורונה היינו גם הולכים למסעדה
לא כזה משנה לי, אני לא חושב על מתנות.
כל עוד גם אם הביא לי מתנה שאני לא הכי מת עליה, כל עוד היא הוכנה מהלב זה הכי שווה .
כל עוד גם אם הביא לי מתנה שאני לא הכי מת עליה, כל עוד היא הוכנה מהלב זה הכי שווה .
לפי דעתי כול מתנה תהיה טובה כול זה זאת באמת מתנה מהחברה ושהיא באה מהלב
ציצי
אותה
יונתן גולד גאון של אבא^
תודה אבא
אם הוא באמת אוהב אותך גם בחצי שנה הוא לא אמור לצפות למשהו.. אבל את יכולה לעשות איתו פיקניק איפשהו או להכין ארוחה בבית ולהביא לו שוקולדים אפשר גם להכין לו קולאז כזה של תמונות שלכם ביחד זה יכול להיות חמוד אבל הוא לא אמור לצפות למשהו גדול רק את אמורה להספיק לו
כלום את האהבה שלה הכי ברצינות הנאמנות
יש לי שריטה לדובים אז דובי זה מצויין או בובה של טירגיס החיה האהובה אלי חולצה של ארייה עכבר אם ציור של משהו שהוא אוהב כרית אם תמונה מצעים אם תמונות ספר תמונות סרטון בושם כרטיסים ללונה פארק טיול ללכת לים לעשות פיקניק ותעשי לו הפתעה אם מגבת אם תמונה או כיתוב
מציצה
אנונימי
וואי כלום שונא מתנות איך אני שונא שאתן מתעקשות לקנות