6 תשובות
בתור אחת שחוותה משו דומה בעצמה
הנה האמת הקשה: אין שום דבר שאת יכולה לעשות תאלצי לחיות בחרטה כל חייך. מדברת מניסיון

אבל עם הזמן תחושת האשמה תהפך לפחות ופחות נוראה ותאלצי ללמוד לחיות איתה

למה המינוסים? אני מדברת מניסיון לא מחרטטת כמו הרוב פה. קרה לי דבר כזה בדיוק רק עם בשר במקום ביצה
לסלוח לעצמך
לסלוח לעצמך ולהמשיך הלאה, לא עשית זאת בכוונה ולצערי אנחנו חיים בעולם לא טבעוני ומצבים כאלו יכולים לקרות.
כלום, להמשיך הלאה.
הכל טוב
זאת ביצה מחוות חופש או תעשיות ?
אנונימית
תחשבי על זה שזה היה לגמרי בטעות ובלי ששמת לב. זה קורה לכולם, ברגע שגילית שזה מכיל ביצים הפסקת עם זה