8 תשובות
לא חושבת:/
כנראה שלא
שואל השאלה:
כתבתי להם על מחיקת משתמש
כתבתי להם על מחיקת משתמש
אנונימי
אחלה תמונה
לפעמים כן לפעמים לא.
לא נראה לי
לא
יענו לך רק על מחיקת משתמש.
יענו לך רק על מחיקת משתמש.
לי בחיים לא ענו אז אני אומרת לך שלא
באותו הנושא: