21 תשובות
עוד אחד עם הבדיחות שלו...
כן כי אני 1.88
אנונימי
כן אין לך מושג, לי יש בילבל באורך 32 סנטימטרים אני מרגיש כאילו יש לי קטן :|

סתם סתם, לא הייתי מתבאס ואתה יודע שאתה יותר גבוה מהממוצע.
אני כן כי הייתי חושבת שאני גבוהה מידי כמו שאמרו מעליי,אבל לגבר זה לא נמוך
אנונימית
צ ו מ י
כל כך
כן אבל אתה דומה לתחת
שואל השאלה:
תיקון אני 1.84 מדדתי שוב
אנונימי
אני גם בערך ואני עצוב כי בא לי להיות יותר גבוה . בשביל להטביע
חח איזה מהר גבהת 2 סמ
אני עדיין 1.88
אנונימי
שואל השאלה:
פשוט מדדתי עם הקיר זה יותר מדוייק, הצמדתי לראש חפץ
אנונימי
אני גם פעם חשבתי שאני מטר 80 ומשהו והלכתי לרופא והייתי. 77 הבנתי מלא מאז . אז לא מדויק לגמרי
לא, זה גובה כל כך גבוהה זה ממש טוב
אתה תראה לי כמו ג'ירפה
אבל נראה לי שכן הייתי מתבאסת כי המטר 55 מספיק בשבילי חחח
איך אף אחד לא שם לב לתחת שבתמונה,

אה ויכול להיות שאם הייתי 1.90 הייתי מתבאס להיות 1.82
אני מטר 60 חחח
וואי חלום שלי להיות גבוהה.
הבייגלים המזורגגים האלה שכל הזמן שמים במדף הכי גבוהה כוסעמאק 3 בלילה אני רעבה רוצה בייגלים לא ליפול מכיסא ולעשות רעידת אדמה בכל גוש דן.
שואל השאלה:
תכתבו גם מה הגובה שלכם
הנה שניתי תמונה
אנונימי
אני מטר 55
מטר שמונים זה מגדל אייפל בשבילי ^