13 תשובות
fine line
שניהם אני לא יכולה לבחור אחד+_+
כולם טובים
שניהם
פיין ליין
אני יותר אהבתי hs1 זהיותר הטעם שלי
האמת שזה ממש ממש קשה להחליט זה כל הזמן משתנה אבל ברגע זה אני יותר מתחברת אל hs1
חצי חצי❤_❤
hs1
hs1 אני פשוט מרגישה שיש לשירים יותר משמעות וזה יותר מרגש אותי