אתמול פשוט נכבה לי הטלפון ומאז כאילו אין לי נתונים סלולרים זה פשוט נעלם וזה אומר שזה יהיה ככה עד שאני יעשה את העדכון אז חיפשתי את העדכון וזה אומר שאני לא יכולה לעשות כי אני לא מחוברת לאינטרנט אבל אני כן מחוברת לאינטרנט של הבית אז לא הבנתי מה אני צריכה לעשות זה קרה פעם למישהו?