4 תשובות
נדיר מאוד
בדרך כלל בנים עם פרופיל קרבי ילכו ישר ללוחמה
אלא אם כן הם בנים יחידים
לא.אלא אם כן בן יחיד
כן , מכירה כמה מטייסות שונות , היו בתפקיד תומך או ג'וב
שואל השאלה:
איך קיבלו את זה יש לך מושג?
אנונימית