התחברות
הרשמה
בנים מוריד לכם אם מישהי מדברת עם הרבה בנים?
24 בנובמבר 2020, 20:27
העדפות
התאהבות
אופי
6 תשובות
בקטנה
אבל זכותה
ש
שלום סטיפס
כן
ב
בית"ר בלב
כן טיפה
ק
קוביית קרח
לא
R
Rot3m
קצת
ס
סקייטר דיכאוני
לא
S
SNOT
באותו הנושא:
מוריד אם אני מדברת הרבה באנגלית?
בנים מוריד מישהי ללא הרבה חיי חברה?
בנים, אם מישהי מדברת איתכם הרבה בווצאפ ומתחילה את השיחה הרבה זה חופר לכם ומוריד מימנה?
בנים אם מישהי הייתה מדברת איתכם הרבה
בנים , אתם מעדיפים מישהי שקטה שלא מדברת הרבה או רועשת ובולטת?
מוריד אם מישהי כותבת באוצר מילים גבוה אבל לא מדברת?
זה מוריד אם אני מדברת הרבה בשיחות בוואטסאפ?
בנים, מוריד לכם מישהי שלא מדברת/כותבת באותיות איתן בכלל?
בנים אם אתם בקטע של מישהי מוריד לכם אם היא שולחת הרבה הודעות?
מישהי שאמא שלה נפטרה ואני יושבת ומקשיבה לה מדברת על זה כשהיא מורידה דמעות
בנים זה מוריד לכם כשבת מדברת בהומואית?