4 תשובות
צריך לאכול 2 קוביות שוקולד כל בוקר זה גם לא משמין וגם טוב ללב
עדיף לא לאכול ביום, תאכל פעם בשבוע, פעמיים בשבוע עדיף:)
תלוי במערכת חילוף החומרים שלך..
שורה של ארבע קוביות ביום זה נראלי סבבה
באותו הנושא: