6 תשובות
לחזור אליה
אני לא הייתי חוזרת אבל אני ביץ' אז תחזרי אלייה....
r. george
r. george
כן תחזרי.
באהבה, רטט :)
באהבה, רטט :)
נראלי לחזור
תעני לה? היא בטח סתם רוצה לדבר על משהו שקשור לאחד השיעורים. במקרה הכי גרוע תנתקי, אתן לא פנים מול פנים
אוליי היא סתם רצה לעשות שיחה אישית או משהו נגיד מה שמע או משהו כזה...
כדי לחזור..
כדי לחזור..
באותו הנושא: