5 תשובות
לצערי כן , אבל לא הרבה מורות מכריחות..

אצלי רק מורה אחת או שתיים מכריחה
כן אין מה לעשות
אצלי אין מורה אחד שמכריח. הם אומרים להדליק ושזה לא מכבד אבל תאמת אף אחד לא מדליק
אצלנו זה חיסור בנוכחות אם המצלמה לא פתוחה. אני חושבת שלכול מורה יש את החוקים שלה...