9 תשובות
אני אוהב את "לא מבינה עברית" ואת "רכבת הרים"
ויש לו עוד טובים
בלעדייך
בין הטוב והרע
אין דבר כזה שירים טובים של אייל גולן
אנונימית
בת כמה את מאחד עד עשר?

kylo was here
באתי אלייך
בגלל שרשמו פה הרבה אני אנסה להוסיף כאלה שלא רשמו:
לא פשוט להיות פשוט
אהיה בכל מקום
טעיתי
מי שמאמין
המילים החסרות
כמה ימים
הולכים להשתגע
עושה עם העיניים
תזרוק לים
רוקדת בלילות
כנף הרוח
אהבה ללא גבולות
מבעד לדמעה
אהבתי בלחש
שיר לסבא
אלין
מתגעגע
תחזיר לי אותה
זה מסוכן
את
בקיצור כולם
אני מתה עליוו