12 תשובות
.
מסכימה איתך ולמרות שאני לא היה צבועה. גם אני ככה לפעמיים.... אבל משתדלת שלא
אני לול
מזמן
אנשים שראיתי בהם צדדים מדהימים מתגלים כאנשים.. פחות מדהימים ממה שחשבתי.
חסרי כבוד שלא אכפת להם שילכלכו עליי, ואפילו תורמים לזה.
זה מאכזב, זה כואב וזה מתסכל.
תראי יש הכל מהכל בעולם. לכל אחד יש את הדברים הרעים והדברים הטובים שהוא סוחב איתו. מבאס שנתקלת באנשים לא נעימים אבל מאמינה שבהמשך תפגשי גם אנשים טובים
שואל השאלה:
וואו ממש ככה ^
אנונימית
אבל אני באמת רצינית סתם שתדעו
מסכימה מחזקת ומשלשת
כן , אני
אני מסכימה איתך שיש הרבה מאוד אנשים רעים. לרוב גם עליהם אנחנו שומעים ונחשפים אליהם.
אבל יש גם המון אנשים טובים שפשוט חבויים וצריך לגלות אותם.
מה שכן השנאה בעולם היא ברמה מטורפת ומפחידה.