4 תשובות
את לא צריכה לספור קלוריות את מהממת כמו שאת!!
232 בערך אבל לא צריכה לספור קלוריות את יפה כמו שאת אם את רוצה אבל ממליצה לך הלוריד את אפלקציית ניקי יש ציור של תפוח תתחשבי ממחר כל יום יומיים זה יחשב לך קלוריות לילהטוב יפה אם צריכה משהו רוצה לפרוק לשתף תמיד פה בשבילך בפרטי❤תרגישי חופשי לפנות אליי
בערך 230 אבל לגביי התגובות אם את רוצה להרזות כדיי להרגיש יותר טוב עם עצמך תעשי את זה בדרך נכונה ואם את צריכה טיפים אני אחת שהולכת לדיאטנית אז אני אנסה לעזור לך
גירעון קלורי