13 תשובות
אני לא מאמין שגיל זה רק מספר איך אני?
גם אני לא מבינה את זה
יש אנשים ששופטים על דברים, צריך לדעת לשים פס זה הכל.
כשתיגדלי תביני
שואל השאלה:
^^^^^ גבר.
^^^^^ גבר.
כל האלה שאומרים שאת קטינה וזה הם היו בגיל הזה לפני שנה אז-
כי אנשים צעירים יותר נוטים להיות ילדותיים יותר, יש להם פחות ניסיון חיים, והמוח שלהם פחות מפותח.
שואל השאלה:
^^ בדיוק. כאילו, אנשים שופטים לפי גיל/מראה ולא לפי אישיות ודברים שאותו אדם חווה בעבר.מתערבת איתכם שעברתי יותר ממה שתעברתם ותעברו כל החיים.
^^ בדיוק. כאילו, אנשים שופטים לפי גיל/מראה ולא לפי אישיות ודברים שאותו אדם חווה בעבר.מתערבת איתכם שעברתי יותר ממה שתעברתם ותעברו כל החיים.
זה ממש משנה , אם אתה קטן אתה תבין בהמשיך ותצחק על עצמיך היום
מה את משווה את עצמיך לאחרים ולהגיד שעברת דברים שאחרים לא עברו זה לא משנה את יכולה ליהיות ילדותית חסרת מודעות ולא לדעת לוגיסטיקה גם אני אמרתי את זה כשהייתי קטנה ואני פשוט צוחקת על איך שחשבתי שאני הכי בוגרת בעולם
שואל השאלה:
^^^^ אז אני אומרת לך שאני לא חושבת ככה אני פשוט אדם שעבר דברים ואני מאמינה שיש לי נסיון פה יותר מילדים בני 16 אז זה דיי מעצבן שבא אחד ומכליל את כולם רר בגלל שהם "קטנים"
^^^^ אז אני אומרת לך שאני לא חושבת ככה אני פשוט אדם שעבר דברים ואני מאמינה שיש לי נסיון פה יותר מילדים בני 16 אז זה דיי מעצבן שבא אחד ומכליל את כולם רר בגלל שהם "קטנים"
אתה רק מוכיח את הטענה של כולם פה במה שאתה אומר , תחכה קצת עם הגיל
nama זה שאת ספציפית בוגרת לא אומר שכל בני ה22 בוגרים ומבינים יותר מבני 18 ומטה
פגשתי אנשים בגילאים האלה ויותר מבוגרים אפילו שהיו יותר ילדותיים מילדים בני 14
גיל זה באמת רק מספר כל אחד עם האופי, החוויות וקצב ההתבגרות שלו.
פגשתי אנשים בגילאים האלה ויותר מבוגרים אפילו שהיו יותר ילדותיים מילדים בני 14
גיל זה באמת רק מספר כל אחד עם האופי, החוויות וקצב ההתבגרות שלו.
אנונימית
באותו הנושא: