15 תשובות
חחח לא. למי האזנת?
וואו אם זה אמן מוכר אז זה מטורף, אם זה אמן לא מאוד פופולרי אז הגיוני חחח
אני ב4% של פוסט מאלון
לא...
חחח כן זה כותב לכולם אחוזים. אני ב30% של אמן שאני אוהבת.
אנונימית
זה כתב לי 0.1%
היה לי 0.5% בלהקה מוכרת
שואל השאלה:
וואו
זה כתב לי על הקינקס
הם לא כאלה מוכרים, אבל זה עדיין הישג
יש דרך לראות את האחוזים של שאר האמנים שאני שומעת, או רק לזה שאני שמעתי הכי הרבה?
שואל השאלה:
נראה לי רק לזה ששמעת הכי הרבה
גם לי כתבו לי את זה אותו דבר על הלהקה גרין דיי
ואו על הקינקס אחות מכובד יש להם המון קהל.
אני משתדלת כמה שיותר לא להצמד לאמן/להקה ספציפי אז קיבלתי 0.005 על להקה לא מוכרת, שזה דיי הגיוני בהתאם למה שכתבתי קודם חח.

אבל 0.005 בקינקס?
או גרין דיי^^^^?

יפה מאוד.
מהה למה יפה מאודד?
לול היה לי 0.5 אצל נירוונה אז כנראה הגזמתי
ואמרו לי 0.5 זה מטורףף