6 תשובות
אבל תחשוב שיש ממש סיכויים שתכנס לבידוד בחנוכה שנעים זה לא
בן כמה אתה שאתה ככה מתלהב
שואל השאלה:
13, כיתה ח, למה?
13, כיתה ח, למה?
אנונימי
כי בכיתה ח אני הייתי לוקחת תיק עם כמה עטים, הספרים של אותו יום וכריך
שאלה טובה
אמרו שיהיה סגר בחנוכה ובכל מקרה אמור להיות חופש אז צריך לחקות
אמרו שיהיה סגר בחנוכה ובכל מקרה אמור להיות חופש אז צריך לחקות
לחכות**
באותו הנושא: