10 תשובות
נע אני בטוחה שאף אחד לא מסתכל על זה כ"כ ומייחס לזה חשיבות, את יפה בדרך שלך ואל תחשבי על זה יותר מידי.
שימי אולי את השיער מקדימה זה תמיד מחמיא.
שימי אולי את השיער מקדימה זה תמיד מחמיא.
תכתבי עם טוב h וככה ינחתו שם מסוקים
אנונימי
אני בטוחה שזה רק תחושה שלך
את יפה בכל מצב!!! אל תחשבי אחרת
את יפה בכל מצב!!! אל תחשבי אחרת
אחותי אף אחד לא מסתכל על המצח!!!!
נשבעת לך פעם חשבתי שגם לי יש עד שפשוט הפסקתי לחשוב על זה!!!!
שימי שיער פזור זה תמיד יפה את מושלמת מהממת הורסת שווה יפה בדרך שלך!!!!!!!!
נשבעת לך פעם חשבתי שגם לי יש עד שפשוט הפסקתי לחשוב על זה!!!!
שימי שיער פזור זה תמיד יפה את מושלמת מהממת הורסת שווה יפה בדרך שלך!!!!!!!!
אנונימית
גם לי זה מציק אבל אם זה ממש מפריע לך
אז אני ממליצה לך אם יש לך שיער חלק תבדקי עם פוני מתאים לך או אם מתולתל אז כשאת עושה קוקו תעשי אותו נמוך ותנסי להסתיר את המצח אם השיער שמקדימה או ללכת עם פזור
אז אני ממליצה לך אם יש לך שיער חלק תבדקי עם פוני מתאים לך או אם מתולתל אז כשאת עושה קוקו תעשי אותו נמוך ותנסי להסתיר את המצח אם השיער שמקדימה או ללכת עם פזור
אנונימית
את יכולה לעשות פוני למרות שאף אחד לא מסתכל על מצח
אני יכולה לומר לך שתמיד היו צוחקים עלי שיש לי מצח ענקי ואני שנאתי את המצח שלי ותמיד הייתי הולכת עם ראש למטה ואחרי כמה זמן הבנתי שאין מה לעשות עם זה אז הרמתי את הראש והלכתי בגאווה כי וואלה זה המצח שלי ואם יש לכם בעיה אתם מוזמנים לא להסתכל ועכשיו אני אוהבת את המצח שלי ואין לי שום בעיה איתו. מה שניסיתי להסביר זה שהכל זה תפיסה שלך, אם תגידי לעצמך שהמצח שלך ענקי ומכוער כולם יגידו את זה אבל אם תגידי לעצמך שיש לך מצח יפה ותאהבי את עצמך גם עם הפגמים וגם בלי- כולם יאהבו אותך ככה
שואל השאלה:
תודה לכם עזרתם לי מאוד❤❤
ואנונימי, הצחקת אותי :)
תודה לכם עזרתם לי מאוד❤❤
ואנונימי, הצחקת אותי :)
אנונימית
שואל השאלה:
תודה :)
תודה :)
אנונימית
שואל השאלה:
לילה טוב אתם מדהימים :)
לילה טוב אתם מדהימים :)
אנונימית
באותו הנושא: