7 תשובות
תנסי לחזק איתו את הקשר אם את נהנית לדבר איתו ואם יש בניכם כימיה
ובקשר לראשון- כן, הכל לטובה.
שואל השאלה:
כן סבבה לי לדבר איתו אבל משהו מתפוגג שם ואני לא רוצה סתם לסבך אותו כי אני ככה או ככה לא מסוגלת להפגש איתו יש בי איזשהו מחסום
אנונימית
דברי איתו על זה. אני בטוח שהוא יבין
שואל השאלה:
אין לי מה לדבר איתו על זה אנחנו רק ידידים וזה ישמע מוזר רצח
זה יענו
"אה.. תקשיב אני לא יודעת אם נוכל להפגש יש בי מחסום מסוים"
ואז הוא כזה
"מה?"
חח בקיצור הוא לא יבין
אנונימית
אם הוא רוצה להיפגש איתך ברור שהוא רוצה לנסות לקחת את זה שלב הלאה. עדיף שיחה שאולי תהיה מוזרה בשביל הסיכוי שהוא יבין אותך.
שחררי ממנו לא תפסידי כלום
את לא צריכה לעשות שום דבר בכוח
הי יקרה❤ אם יש להם חברות אז באמת כדאי לשחרר ולהתקדם האלה, אבל חשוב גם לקחת זמן ולצאת עם אנשים שמוכנים מראש להיות למטרת זוגיות ותנסי להתפס בעיניהם שאת למטרת זוגיות ולא חד פעמית
באותו הנושא: