13 תשובות
אני אוהבת אבוקדו, לא הבנתי את שאר השאלה
אנונימית
שונא אותה בכל תא בגוף שלי
שואל השאלה:
על מה אתה שונא אותה? היא בן אדם ככ טוב
על מה אתה שונא אותה? היא בן אדם ככ טוב
אנונימית
היא אחלה ממש יש לי אפילו מרץ' שלה
שואל השאלה:
אעאעא אמאלהה
אעאעא אמאלהה
אנונימית
היא ילדת סנטר אובררייטד שמחפשת צומי ושרה רע
שואל השאלה:
אמאלה מה? מה יש לי להפגע מה את אמיתית?
אמאלה מה? מה יש לי להפגע מה את אמיתית?
אנונימית
שואל השאלה:
וואט? נתתי פרח וגם אם לא בא לי לתת מה אכפת לך ומה הקשר נגעתי בך באיזה שהוא מקום תנשמי קצת מה יש לך
וואט? נתתי פרח וגם אם לא בא לי לתת מה אכפת לך ומה הקשר נגעתי בך באיזה שהוא מקום תנשמי קצת מה יש לך
אנונימית
אבוקדו זה סבבה אבל שה ככ אוברייטד. אני כן אוהבת בגוואקאמולי אבל לא סתם בלי כלום. אז אני די אוהבת, אבל לא משוגעת על אבוקדו.
אה שיט לא קראתי עד הסוף אופס
שואל השאלה:
אמאלה אני מתה
אמאלה אני מתה
אנונימית
שואל השאלה:
גם אני חושבת המון דברים
גם אני חושבת המון דברים
אנונימית
מהממתת