72 תשובות
מתי זה קרה?
שואל השאלה:
אתמול
אתמול
אנונימי
זה ממש מזעזע לרצוח ילד לא משנה מה הסיבה ומה העדה שלו.. אבל גם זריקת אבנים יכולה לגרום למוות
מגיע לו
ילד צריך להיות ילד ולא כלי משחק בפוליטיקה
הוא עשה את זה מכוונה להרוג אז קארמה
הוא היה שם והתנהג כמו בהמה והירי לא היה מכוון
בשלב הזה זאת בעיה שלו, ויותר משזאת בעיה שלו זאת בעיה של ההורים שלו שעודדו התנהגות כזאת, וגם אם לא עודדו, לא מנעו ממנו להתנהג ככה
בשלב הזה זאת בעיה שלו, ויותר משזאת בעיה שלו זאת בעיה של ההורים שלו שעודדו התנהגות כזאת, וגם אם לא עודדו, לא מנעו ממנו להתנהג ככה
זה עצוב
היו צריכים לקחת וללמד אותו שאף אחד לא נגדו ואך אחד לא רוצה להלחם בו
הוא לא אשם כי חינכו אותו ככה
בדיוק- ילד בן 13 לא צריך לזרוק אבנים. אבל לא מגיע לו למות.
היו צריכים לקחת וללמד אותו שאף אחד לא נגדו ואך אחד לא רוצה להלחם בו
הוא לא אשם כי חינכו אותו ככה
בדיוק- ילד בן 13 לא צריך לזרוק אבנים. אבל לא מגיע לו למות.
אנונימית
מה זה החרא הזה
מה??? איזה מסכן מה הבעיה שלך שמח שהוא מת, כן הוא הביא את זה על עצמו וכן הוא היה ממש לא בסדר והגיע איזה עונש, אבל מוות? הוא בקושי התחיל את החיים ושטפו לו את המוח לשנאת ישראלים ויהודים ועכשיו הוא מת, מוות מגיע לרוצחים אנסים ומחבלים לא ילד קטן שאבא שלו שלח לתקוף חיילים (אני לא מאשים את מי שהרגו אותו כי זה הגנה עצמית)
וואו, מזעזע
להגיד לך שאכפת לי ממנו ושיש לי סנטימט אליו? לא, אין לי. האמת לא כל כך אכפת לי והחיים שלי ימשיכו איתו או בלעדיו.
מסכן
לא קראתי אבל אם הוא סרק אבנים אז מגיע לו
מגיע לו , הוא זרק אבנים מכוונה להרוג אז... מגיע לו.
אנונימי
אנשים תיהיו רציניים רגע יש פה שני צדדים וואלה מגיע לו לא עושים דברים כאלה אבל מצד שני הוא ילד חסר ישע עם חינוך ז*ן.
והם לא רצחו אותו הוא נפצע תוך כדי וישר הובילו אותו לבית החולים שם הוא מת זה לא נחשב לרצח זאת הגנה עצמית תפסיקו להיות תמימים
והם לא רצחו אותו הוא נפצע תוך כדי וישר הובילו אותו לבית החולים שם הוא מת זה לא נחשב לרצח זאת הגנה עצמית תפסיקו להיות תמימים
אנונימית
זריקת אבנים יכןלה לגרום לפציעה אבל בדרך כלל הן קטנות ולא גורמות למוות.
זה היה לא בסדר, אם יש סכנה אמיתית יורים ברגל.
כמובן שאם פלסטינאי היה עושה את זה לילד יהודי המדינה הייתה משתגעת, פשוט חבל שאתם רק מדברים על זה שהם האשמים והרעים אבל אנחנו מתנהגים לא פחות גרוע.
זה היה לא בסדר, אם יש סכנה אמיתית יורים ברגל.
כמובן שאם פלסטינאי היה עושה את זה לילד יהודי המדינה הייתה משתגעת, פשוט חבל שאתם רק מדברים על זה שהם האשמים והרעים אבל אנחנו מתנהגים לא פחות גרוע.
אנונימית
מה אכפת לי ממנו שימותו גם עוד 1000 כאלה
מה אתם רציניים, לילד בן 13 מגיע למות בגלל שההורים שלו חינכו אותו בצורה מסויימת?
זה היה יכול להיות כל אחד מכם.
כל אחד שכתב את התגובות האלו שהגיע לו למות, היה יכול במקומו בגלל שהיה לו חוסר המזל להיוולד למשפחה שזה מה שהיא מחנכת אליו.
לא הגיע לו למות.
אבל הוא היווה סכנה.
אני לא מאמינה שצהל התכוון להרוג אותו, אלא שזה היה אמצעי הגנה.
אם המטרה הייתה להרוג אותו היה לו יותר מכדור אחד בבטן.
זה היה יכול להיות כל אחד מכם.
כל אחד שכתב את התגובות האלו שהגיע לו למות, היה יכול במקומו בגלל שהיה לו חוסר המזל להיוולד למשפחה שזה מה שהיא מחנכת אליו.
לא הגיע לו למות.
אבל הוא היווה סכנה.
אני לא מאמינה שצהל התכוון להרוג אותו, אלא שזה היה אמצעי הגנה.
אם המטרה הייתה להרוג אותו היה לו יותר מכדור אחד בבטן.
זוועה
כל בין אדם שזורק אבנים ורוצחים אותו זה זוועה.
הוא בסך הכל ילד זה לא אשמתו שככה חינכו אותו. באמת שעצוב לי לשמוע שזה קקה
כל בין אדם שזורק אבנים ורוצחים אותו זה זוועה.
הוא בסך הכל ילד זה לא אשמתו שככה חינכו אותו. באמת שעצוב לי לשמוע שזה קקה
אנונימית
*קרה
אנונימית
tris די עם השטויות
עדיף ש1000 ילדים כמוהו ימותו במקום חייל אחד שלנו.
גם ככה הרוב שם גודלים להיות מחבלים ואם לא מחבלים אז עדיין יש להם שנאה אלינו בכל הגוף
עדיף ש1000 ילדים כמוהו ימותו במקום חייל אחד שלנו.
גם ככה הרוב שם גודלים להיות מחבלים ואם לא מחבלים אז עדיין יש להם שנאה אלינו בכל הגוף
אני חושב שבמקרה הזה היה צריך לנטרל אותו ולא להרוג, לירות לו ברגליים ובפלג גוף תחתון במקרה ואכן היווה איום.
בכל מקרה, הוא ילד שעבר הסתה קשה לצערי. כן, עצוב לי עליו.
בכל מקרה, הוא ילד שעבר הסתה קשה לצערי. כן, עצוב לי עליו.
אנונימית
לא אמרתי שזריקת אבנים לא יכולה לגרום למוות, אמרתי שלרוב זה אבנים בינוניות ולא משהו רציני.
יש הבדל בין זה לבין הבלטה שזרקו על ראש של חייל. אל תשווה.
יש הבדל בין זה לבין הבלטה שזרקו על ראש של חייל. אל תשווה.
אנונימית
קודם כל הוא לא נרצח ,רצח זה מכוונה תחילה .דבר שני ,אני לא יודעת את הסיפור במלואו אבל ברגע שאתה מנסה לקחת חיים של אדם אחר עם אבן ,אל תצפה שלא תקבל על זה עונש . באת להרוג ,אז גם אתה יכול למות . מצטערת להגיד למרות שזה מגעיל ,אבל זה בעיה שלו.
מסכן
הוא כזה כי ככה ההורים השפיעו אליו , הם גרמו לו להאמין שכל העוני והשלטון שהם חיים בו זה בגללנו
זו השתקפות העולם שלו
קל לדבר שמגיע לו שאתם חיים במדינה יחסית מפותחת לא חושבים על בעיות כמו שלהם
הוא כזה כי ככה ההורים השפיעו אליו , הם גרמו לו להאמין שכל העוני והשלטון שהם חיים בו זה בגללנו
זו השתקפות העולם שלו
קל לדבר שמגיע לו שאתם חיים במדינה יחסית מפותחת לא חושבים על בעיות כמו שלהם
אנונימי
אם זה היה ילד יהודי כולם היו קופצים אבל כולם פה גזענים טיפשים
מה נסגר פה אנשים? הייתם מעדיפים שחייל שלנו יקבל אבן לראש וימות במקום שהילד הזה ימות?
כאילו אכפת להם מאיתנו, פתאום אצלנו כולם ריגשי
בגלל דעות כאלה כמו שלכם חיילים מפחדים לירות
כאילו אכפת להם מאיתנו, פתאום אצלנו כולם ריגשי
בגלל דעות כאלה כמו שלכם חיילים מפחדים לירות
שואל השאלה אתה גזען!
אין שום קשר אבל ,ברגע שבאת וגדלת לתופת ,נכון זה לא אשמתו שהוא נולד שם וזה לא אשמתו שהמנהיגים שם רוצים שהעם הערבי יאמינו שאנחנו הבעיה בזמן שהם הבעיה. אבל ברגע ,שאדם הולך וזורק אבנים על אנשים לא משנה מה האידיאולוגיה ולמה הוא גדל ,הוא צריך לקחת בחשבון שיקרה לו משהו . לא יביאו לו סוכריות על זריקת אבנים ...
ככה מחנכים אותם שם להרוג יהודים ולהתנהג כמו מחבלים קטנים צריכים לחשוב לפני שעושים משהו שילמדו
רק שתדעו:חמאס משתמש בילדים ואנשים כדי שהם ינסו לרצוח חיילים ולעשות פיגועים,חמאס מלמדת אותם להיות מחבלים(בבתי ספר)...
לדעתי שתי הצדדים לא היו בסדר
חברים לצה''ל יש מיגון גוף ורכב שיכול להשאיר אותם בחיים גם אחרי פצצה של רימון, אתם בוכים מאבנים שילד בן 13 שחיף זורק? הם לא מרגישים את האבנים אפילו
בדיוק, מדינה של טיפשים
צריך להרוג את ההורים שלו, הם אשמים.
ואותו לשלוח לפנימייה מקבלת שיהיה עוד אפשר להציל אותו
ואותו לשלוח לפנימייה מקבלת שיהיה עוד אפשר להציל אותו
לא, ממש לא, הפיתרון הוא שלום ואהבה^
שווארמה בלאפה
איך הצלחת לעשות את היש הזה?
אימאפשר לעשות אותיות כפולות אימלה
איך הצלחת לעשות את היש הזה?
אימאפשר לעשות אותיות כפולות אימלה
אוי ואבוי מה
איזה אנשים רעים בעולם באמת
איזה אנשים רעים בעולם באמת
לא הבנתי מה קרה ומי אבא שלו?
אני חושבת שלרצוח ילד זה מוגזם בלי קשר
למה עצם זה שהוא פלסטיני הוא חייב למות?? זאת גישה גזענית ודוחה שאף פעם לא תוביל למצב של שלום ושקט
למה עצם זה שהוא פלסטיני הוא חייב למות?? זאת גישה גזענית ודוחה שאף פעם לא תוביל למצב של שלום ושקט
יאללה אם זה היה חייל שלנו הם היו יורקים עליו ולא מגנים עליו תפסיקו
נו מצויין
מי שפוגע בנו שיקח בחשבון שהוא ישלם בחייו
אם המשפחה שלו והמבוגרים סביבו שלחו אותו להתפרע ולזרוק אבנים
אז שישאו בתוצאות
מי שפוגע בנו שיקח בחשבון שהוא ישלם בחייו
אם המשפחה שלו והמבוגרים סביבו שלחו אותו להתפרע ולזרוק אבנים
אז שישאו בתוצאות
אנונימי
זה תלוי באם החיילים היו בסכנה מהותית. אנחנו לא רוצים לגרום לעולם עוד סיבות להיאבק נגדנו.
הוא לא נרצח מזה זה פייק
אני חושב שזה מוזר שהוא מת וצהל אומרים שלא הייתה אש חיה, אם הוא מת מכדור זה אומר שכן היה ירי וצהל משקר, שזה רע.
בכל מקרה למרות שאני נגד ההפרות סדר ואלימות אני חושב שלא צריך לגרום נזק אלא אם זה הכרחי.
בכל מקרה למרות שאני נגד ההפרות סדר ואלימות אני חושב שלא צריך לגרום נזק אלא אם זה הכרחי.
^^ תכלס יש מצב
אני לא אתפלא עם גם זה פייק בסגנון
מוחמד א-דורה מלפני 20 שנה
אני לא אתפלא עם גם זה פייק בסגנון
מוחמד א-דורה מלפני 20 שנה
אנונימי
מחריד!!
אני חושבת שאמשיך לחיות בלעדיו
נשרוד נשרוד זה בסדר
נשרוד נשרוד זה בסדר
ברור שזה לא בסדר שהוא זרק אבנים בשום צורה, אבל מפה עד להגיד שמגיע לו למות?
כאילו הוא נרצח, זה לא הגיע לו אפילו שהוא זרק אבנים הוא עדיין ילד
אני לא אומרת שזה בסדר אבל לא חושבת שהגיע לו למות
כאילו הוא נרצח, זה לא הגיע לו אפילו שהוא זרק אבנים הוא עדיין ילד
אני לא אומרת שזה בסדר אבל לא חושבת שהגיע לו למות
אנונימית
wtf למה שיהרגו ילד בכל מקרה פלסטיני או יהודי או לא יודעת מה למה שיהרגו אותו הוא רק בתחילת החיים שלו אני לא מצליחה להבין למה שיהרגו ילד?
מה זה משנה הגיל לא הבנתי? הוא ילד נכון אחרי הכל.
אבל הוא זרק אבנים! לכי תדעי איזה מטרה הייתה לו
אולי הוא רצה גם להרוג אנשים? אז זה בסדר?
אבל הוא זרק אבנים! לכי תדעי איזה מטרה הייתה לו
אולי הוא רצה גם להרוג אנשים? אז זה בסדר?
^אנונית המלכה של הסט...^ זה לא בסדר עדיין שהורגים ילד הבנתי שהוא זרק אבנים אבל למה להגיע למצב של ברבריות ולהרוג?
הוא כן נרצח בצדק כי עדיף רצח אחד על הרבה שהוא יכל לעשות עם האבנים ועדיף סבל של משפחה אחת שהוא מת מאשר סבל של הרבה משפחות של האנשים שהוא היה הורג
אוקיי הבנתי אל תתעצבנו ותעשו מינוסים על כלום.
בסך-הכול אמרתי את דעתי אז..
בסך-הכול אמרתי את דעתי אז..
אה לרצוח ילד בן 13 כי הוא זרק אבן? זה נשמע לכם הגיוני?!
זה ילד בן 13 שלא הספיק כלום בחיים שלו, וחייל רוצח החליט לקחת לו את החיים ברגע אחד בלי להפעיל שיקול דעת. זה נשמע לכם סביר? ומה אם זה היה הפוך?
את החייל צריך לשלוח להאג לבית משפט לפשעי מלחמה.
זה ילד בן 13 שלא הספיק כלום בחיים שלו, וחייל רוצח החליט לקחת לו את החיים ברגע אחד בלי להפעיל שיקול דעת. זה נשמע לכם סביר? ומה אם זה היה הפוך?
את החייל צריך לשלוח להאג לבית משפט לפשעי מלחמה.
לדעתי הוא לא צריך לשאת בתוצאות אלא מי שחינך אותו
וכול מי שכותב כאן מגיע לו.. מדובר בילד קטן!! אין לכם לב? קשה לי לראות אנשים כמוכם.. גם אם הוא עשה משהו רע אתם באמת חושבים שמגיע לו למות בצורה כזו? אתם מזעזעים לא פחות מהאנשים ששם..
וכול מי שכותב כאן מגיע לו.. מדובר בילד קטן!! אין לכם לב? קשה לי לראות אנשים כמוכם.. גם אם הוא עשה משהו רע אתם באמת חושבים שמגיע לו למות בצורה כזו? אתם מזעזעים לא פחות מהאנשים ששם..
אנונימי
^אני רועי, לא יהונתן^
מה שאתה אומר זה באמת הגיוני כי זה לא הגיוני שירצחו ילד בן 13 שרק התחיל את החיים.
וזה נוראי שככה מתנהגים..
מה שאתה אומר זה באמת הגיוני כי זה לא הגיוני שירצחו ילד בן 13 שרק התחיל את החיים.
וזה נוראי שככה מתנהגים..
אני בשוק איך זה בדיוק מגיע לו?
מזעזע
מזעזע
אנונימית
אם בגיל כזה הוא שונא יהודים וזורק אבנים
אז כשיגדל הוא ירצח חיילים ויהודים חפים מפשע
זה ריטואל קבוע ומוכר אצל כל ילד פלסטיני שזורק אבנים
טוב מאוד עשו שחיסלו אותו אחרת בעוד כמה שנים הילד הזה
יהיה אחראי לעוד כמה משפחות שכולות בישראל
וחבל שאין עונש מוות להורים שמחנכים את הילד שלהם להיות מחבל
היו צריכים לחסל גם אותם לא רק אותו כי הם אפילו יותר אשמים ממנו
אז כשיגדל הוא ירצח חיילים ויהודים חפים מפשע
זה ריטואל קבוע ומוכר אצל כל ילד פלסטיני שזורק אבנים
טוב מאוד עשו שחיסלו אותו אחרת בעוד כמה שנים הילד הזה
יהיה אחראי לעוד כמה משפחות שכולות בישראל
וחבל שאין עונש מוות להורים שמחנכים את הילד שלהם להיות מחבל
היו צריכים לחסל גם אותם לא רק אותו כי הם אפילו יותר אשמים ממנו
אנונימי
אנונימי אז אם הם ירצחו ילדים בני 13 יהודים, אתה תגיב אותו דבר? "מבחינתם זה ילד שיגדל להתגייס לצבא כובש ואלים וטוב שרצחו אותו"?
קצת אובייקטיביות לא תזיק.
כדי להגיע לשלום וליחסים חמים עם האוייבים צריך להגדיל ראש ולהיות אובייקטיבי, אי אפשר ללכת ראש בקיר ואז להפלא ששונאים אותנו בכל העולם.
קצת אובייקטיביות לא תזיק.
כדי להגיע לשלום וליחסים חמים עם האוייבים צריך להגדיל ראש ולהיות אובייקטיבי, אי אפשר ללכת ראש בקיר ואז להפלא ששונאים אותנו בכל העולם.
מה אכפת לי אם הוא יהודי או לא????!!!!!!!! אתם שומעים את עצמכם!!? אתם אומרים לילד שמגיע לו למות ואתם דנים בעדה שלו!!
תתביישו!
תתביישו!
אנונימי
אין לי מה לחשוב עליו.
אם בן אדם עם נשק בידיים ויש לי אפשרות להגן על עצמי אני אעשה את זה גם אם זה דורש להרוג אותו.
כי בסופו של דבר לגוף שלך לא אכפת אם ילד בן 13 או מבוגר בן 30 זרק עלייך אבנים, ירה בך או דקר אותך, הוא יפגע באותה צורה.
אם בן אדם עם נשק בידיים ויש לי אפשרות להגן על עצמי אני אעשה את זה גם אם זה דורש להרוג אותו.
כי בסופו של דבר לגוף שלך לא אכפת אם ילד בן 13 או מבוגר בן 30 זרק עלייך אבנים, ירה בך או דקר אותך, הוא יפגע באותה צורה.
כשהיה ילד חרדי שזרק אבנים על שוטרים וקיבל מכות, אותם אנשים שעכשיו אומרים שהגיע לילד בן 13 למות באותו המקרה אמרו שמסכן הילד וזה נורא שהרביצו לו, איזה אתר של מפגרים
כל הכבוד לכוחיתנו צבא ההגנה לישראל שמחסלים טרוריסטים!!!!
לכל הסמולנים החמוצים פה:
ילד בן 12 בישראל = ילד תמים.
ילד בן 12 בשטחים = ילד שנשלח ע"י הוריו לבצע פעולות טרור .
ילדים בני 12-15 גרמו וגורמים לחבלות קשות בחיילים עם זריקת אבנים ובקתבים.
ערבי שאינו תומך בטרור והרצח יהודים = גזען פאשיסט
ערבי טרוריסט מרצח = פעיל זכויות אדם/"צעיר"
לכל הסמולנים החמוצים פה:
ילד בן 12 בישראל = ילד תמים.
ילד בן 12 בשטחים = ילד שנשלח ע"י הוריו לבצע פעולות טרור .
ילדים בני 12-15 גרמו וגורמים לחבלות קשות בחיילים עם זריקת אבנים ובקתבים.
ערבי שאינו תומך בטרור והרצח יהודים = גזען פאשיסט
ערבי טרוריסט מרצח = פעיל זכויות אדם/"צעיר"
מה לשחק במחשב מאיפה הוא יביא אחד? הם לא חיים במצב טוב כמונו.
אנונימית
unknown person, נתחיל בזה שאתה בן 14 ואין לך הבנה בשום נושא שקשור לפוליטיקה ולדעות פוליטיות, ונמשיך בזה שאתה סמרטוט רצפה של הצל. תתרחק ממנו, הראפר הכושל חסר ההשכלה כבר הדביק אותך בשגיאות כתיב "סמולנים".
עכשיו בנוגע לתוכן ההודעה שלך, ילד בן 12 זה ילד תמים בכל מקום, זה ילד, חיילים יודעים להתמודד עם מחבלים מתאבדים אז עם ילד בן 13 הם לא יצליחו?
שיתנו ירייה לאוויר ובמקסימום שירתיעו אותם בצורה כלשהי או שירו לכיוון הרגליים שלהם. אבל ירייה לתוך הבטן? באמת?
עכשיו אני ואף אחד מהצד השמאלי של המפה לא תומכים בפיגועים ובכיבוש אלים משום צד שהוא, אבל אתה בוחר להקשיב לצל השקרן, שתמיד ישאר צל של סאבלימינאל ומתגאה בפרסים שהיום אפילו אי אפשר להגיד ששייכים לו, וכנראה שאתה בוחר להקשיב גם לביבי שקרן שבקרוב יכנס לכלא. מעניין אם ההורים שלך יודעים שאתה תומך בעבריין.
בכל אופן, אתה כדאי שתתחיל להיות אובייקטיבי במקום להיות סאחי שחושב שהוא ימני חזק או משהו בסגנון, כי הימין תמיד היה ותמיד יהיה יותר חלש מהשמאל בתרומה שלו למדינה.
עכשיו בנוגע לתוכן ההודעה שלך, ילד בן 12 זה ילד תמים בכל מקום, זה ילד, חיילים יודעים להתמודד עם מחבלים מתאבדים אז עם ילד בן 13 הם לא יצליחו?
שיתנו ירייה לאוויר ובמקסימום שירתיעו אותם בצורה כלשהי או שירו לכיוון הרגליים שלהם. אבל ירייה לתוך הבטן? באמת?
עכשיו אני ואף אחד מהצד השמאלי של המפה לא תומכים בפיגועים ובכיבוש אלים משום צד שהוא, אבל אתה בוחר להקשיב לצל השקרן, שתמיד ישאר צל של סאבלימינאל ומתגאה בפרסים שהיום אפילו אי אפשר להגיד ששייכים לו, וכנראה שאתה בוחר להקשיב גם לביבי שקרן שבקרוב יכנס לכלא. מעניין אם ההורים שלך יודעים שאתה תומך בעבריין.
בכל אופן, אתה כדאי שתתחיל להיות אובייקטיבי במקום להיות סאחי שחושב שהוא ימני חזק או משהו בסגנון, כי הימין תמיד היה ותמיד יהיה יותר חלש מהשמאל בתרומה שלו למדינה.
אוקיי אז הוא היה שם, זאת סיבה להרוג אותו?
ובנוגע לאנונימית שהגיבה שהיא לא קוראת לזה כיבוש, זה לא העניין. השם של זה לא רלוונטי, זה פשוט מה שכיבוש שטחים אומר.
ואני לא אמרתי נגד כיבוש, אמרתי נגד כיבוש אלים. אני אישית נגד כיבוש מכל סוג כי כיבוש שטחים זאת פעולה שמזכירה את גרמניה הנאצית בשנת 1939, אבל הכוונה במה שאמרתי זה שמתנגדים לאלימות בכללי.
ובנוגע לאנונימית שהגיבה שהיא לא קוראת לזה כיבוש, זה לא העניין. השם של זה לא רלוונטי, זה פשוט מה שכיבוש שטחים אומר.
ואני לא אמרתי נגד כיבוש, אמרתי נגד כיבוש אלים. אני אישית נגד כיבוש מכל סוג כי כיבוש שטחים זאת פעולה שמזכירה את גרמניה הנאצית בשנת 1939, אבל הכוונה במה שאמרתי זה שמתנגדים לאלימות בכללי.
את ביבי את השלטון שיש עכשיו במדינה, לא רק שאפשר להשוות לשואה, אפשר למצוא המון דמיון.
כן, כי לא הוספת כלום. עדיין לא יורים בילד בן 13.
טעות או לא טעות, הם הרגו ילד בן 13, אם אני בטעות אדרוס מישהו אני עדיין אכנס לכלא, החיילים כנראה פעלו בחוסר אחריות, אני מאמין שלא הייתה שם כוונה להרוג ילד בן 13, אבל זה עדיין קרה וזה לא בסדר
^ כן אבל תלך ליותר זמן אם זה היה בכוונה, אני מניח שזה היה בהגנה עצמית אם הוא זרק עליהם אבנים