2 תשובות
נתפס לך הידיים תני להם לנוח ( תעשי מתיחות לפני ואחרי והרבה)
דבר ראשון גם אם לא היה כואב לך אסור לעשות אימון על אותו חלק בגוף יום אחרי יום זה עושה נזק..
ותעשי תרגילים לשחרור הידיים ותנוחי
ותעשי תרגילים לשחרור הידיים ותנוחי
באותו הנושא: