8 תשובות
תעשה מה שנוח לך..
אבל המורים יכולים לעזור כי יש רמות באינטרנט, ונגיד במבחנים יתנו לך חומר עם רמה מסוימת, ואם אתה לומד מהאינטרנט הרמה לא בהכרח תהיה זהה למה שלומדים בכיתה ומה שיהיה בבחינות..
אנונימית
לא בסדר
אני ממליצה לנסות להקשיב יותר בשיעורים במיוחד שחזרת כבר לבית ספר (אני משערת) ויתחילו המון מבחנים שתצטרך ללמוד אליהם עכשיו דוגרי אז לא נראלי שלחנו מהאינטרנט זה הדבר הכי טוב
נחמד מה אני אגיד לך
לא טוב אבל בסדר. גם אני ככה.
ככה שרדתי את כול הבצפר (סיימתי) הכול טוב ימלך ככה צריך המורות אוהבות לחפור ולא ללמד ואם הן מלמדות אז לא בצורה נוחה להבנה
העיקר שתבין תחומר
באותו הנושא: