4 תשובות
זה גלקסי לא אייפון הכל פשוט
זה מערכת הפעלה יותר נוחה..
וואי זה הרבה יותר נוח מאייפון, אני עם גלקסי וזה הרבה יותר נוח מאשר אייפון.
המעבר מאוד קליל..
מתרגלים האמת ממש מהר , לחברים שלי היה אייפון אז תמיד לקחתי להם אותו הרבה לפני אז היה לי גם מי שיעזור לי והיה לי קצת רקע , תשתמשי בחברים שיעזרו לך או שתראי סרטונים ביוטיוב על כל מיני דברים אם ממש קשה לך