11 תשובות
כי היא לא זמרת והיא פאקינג חושבת שהיא תוציא שיר עם אריאנה גרדנה
תראה\י, סגנון השירים שלה והשירים האלו הם מתיימרים להיות עם משמעות. אמנם יש שירים שנועדו להיות ללא משמעות והם סבבה כך, אבל כל הפופ הזול וההתיימרות של "שיר עם משמעות"
עריכה: ללא אחותה מהטיקטוק (צ'ארלי), כמעט ואף אחד לא היה מכיר אותה
עריכה: ללא אחותה מהטיקטוק (צ'ארלי), כמעט ואף אחד לא היה מכיר אותה
פשוט מצחיק שאחרי שהיא עשתה קולב עם ליאם פיין היא עשתה שיר שנשמע ככה
אחלה שיר
כל שיר שאין בו משמעות הוא גרוע.
לא משנה אם המנגינה נחמדה או לא.
לא משנה אם המנגינה נחמדה או לא.
השיר מטומטם זה לא קשור אם הוא טוב או לא לא ראיצי שיר יותר מפגר מזה
לא שמעתי
לא אשמע
לא אשמע
אין לי בעיה עם משפחת דמאמיליו או דמיליו או איך שלא קוראים להם אבל זה כנראה בין השירים הכי גרועים ששמעתי השנה ואנחנו לקראת סוף שנה אז זה אומר המון
אני לא רוצה כלום..
אני דווקא חושבת שהוא די יפה..
אני דווקא חושבת שהוא די יפה..
שואל השאלה:
כאילו בסדר אין משמעות אבל זה לא כזה גרוע
כאילו בסדר אין משמעות אבל זה לא כזה גרוע
אנונימי
הוא לא כזה גרוע זה פשוט שהיא לא כזה מעניינת והשיר לא מספיק טוב בשביל שאני אשצע אותו לבד.
באותו הנושא: