6 תשובות
כן
כן
יואו פעם קראתי לעצמי ככה איזה יוםי^
י כן יא לא
כן
יש הבדל של שנתיים שנה
כן אבל תזהרי שלא ינצל אותך
תהיי זהירה איתו וקחי את זה לאט שלא לפגעי אבל חוץ ממצב של ניצול זה נראה לי סבבה