5 תשובות
למה כן
יש פה כאלה בני 18-19 וכאלה בני 13-14 זה לא אותו הדבר
יש פה כאלה בני 18-19 וכאלה בני 13-14 זה לא אותו הדבר
כי כל הקטע של האתר הוא אנונימיות
כדי להגן על הבנות ממשתמשים זכרים מטרידים
לא קשור לשאלה אבל תחשבו שאולי אתם נפגשתם עם מישהו שדיברתם איתו מיפה , כאילו ניפגשתם ודיברתם במציאות זה מוזר
למה כן? יש פה מלא פדופילים
באותו הנושא: