6 תשובות
כי היא מכירה אותך ויש לה כבר רושם עלייך . היא יכולה לרמוז ולספר דברים
שואל השאלה:
i need a bleep^^
לא הבנתי אם אתה אומר כן או לא
i need a bleep^^
לא הבנתי אם אתה אומר כן או לא
אנונימית
את לול , זה לא בסדר לדעתי
אם את מצליחה להיפתח אליה אז זה בסדר. אני פשוט לא הייתי מצליחה להיפתח אם הייתי יודעת שהיא קשורה איכשהו למשפחה שלי. לא בגלל סיבה מסויימת, אפילו אם ידעתי שהיא שומרת הכל בסוד פשוט באמת לא היה לי קל להיפתח. וגם היא אמורה להבין למה.
זה סבבה היא יכולה יותר לעזור לך כי היא מכירה את המשפחה
לא בסדר .
פסיכולוג אמור להיות אדם ניטרלי ללא הכירות עם המשפחה, חברים, מישהו אחר שקרוב אלייך.
זה לא אתי.
פסיכולוג אמור להיות אדם ניטרלי ללא הכירות עם המשפחה, חברים, מישהו אחר שקרוב אלייך.
זה לא אתי.
באותו הנושא: