התחברות הרשמה

הציונים של יום המאה שלי נחשבים טובים?

הדכה 5
הפעלה טכנית 4
שדה 4
ניהול וארגון 4
פיקוד 4
טיפול באדם 5
עיבוד מידע 4
עבודת צוות 4
יכולת טכנית 5
קשב מתמשך 3
השקעה והתמדה 4
התנהגות מסגרתית 4
בגרות ובשלות 5
11 בדצמבר 2020, 11:12
יום המאהיום המא"הזימוניםצהלציונים    
5 תשובות
כע נראלי
אנונימי
כן
r
rrjj000
מעולים
o
oreo~
מהממים אפילו
y
you know nothing jon snow
כן מעולים
P
Polie
באותו הנושא:
האם הציונים האלו 'טובים' ליום המאה?
אלה הציונים של יום המאה שלי: (בפירוט) הם נחשבים טובים?
אלה ציוני יום המאה טובים? מה נחשב טוב?
הציונים האלה נחשבים גרועים\ סבירים\ טובים לכתה ט מדעית?
הציונים האלה של יום המאה נחשבים לטובים?
הציונים שלי ביום המאה טובים או לא?
מה נחשב לציון טוב ביום המאה? (בנות)
אתם יכולים להגיד לי אם הציונים האלה נחשבים טובים או שכדאי לשפר?
קיבלתי ציונים ממש טובים ביום המאה
זה נחשב ציוני יום מאה טובים? (פירוט בשאלה)
הציונים שלי טובים? - יום המאה