3 תשובות
נראלי לעלות אותך למשפט, עדיף שתמתיני לאישור עבודה ..
אולי נסי לדבר עם משקית תש ולהסביר לה שהמצב בבית לא טוב ואת חייבת לעבוד ?
שואל השאלה:
הם אמרו שזה תלוי במצב הקורונה
אנונימית
נכון , לפי דעתי הם לא ייתנו לך עד שממש המצב ירגע וזה ..
אם את עובדת בעבודה שאפשרי לעבוד מהבית אז הם ייתנו לך אבל אם זה עבודה כמו חנות בגדים וכו' רוב הסיכויים שלא , עדיף לך לדבר עם משקית תש כי הם לא ישימו עלייך כל כך ... ככה זה בצהל
באותו הנושא: