8 תשובות
כי זה חרא של טלפון
חחח לא קשור
אף אחד לא חושב ככה
שואל השאלה:
דווקא נתקלתי בכאלה שכן
מי שחושב ככה כנראה בגיל שההורים עוד קונים לו אייפון,מי שקונה לעצמו את הפלאפון מבין שאפשר לקנות פלאפון יותר טוב מאייפון בחצי מחיר
אנונימי
שואל השאלה:
נכון!
אני קניתי לעצמי את הטלפון ובחרתי שיאומי למרות שהיה לי כסף לאייפון אבל בחרתי שלא כי התמורה למחיר יותר טובה
כי זה סיני
^ גם אייפון סיני