8 תשובות
עוגיות שוקולד
זה כ"כ חמוד מצידך, תכתבי לה משהו קטן, היא תשמח מאוד! :)
פרחים ברכה שוקולדים דברים שהיא אוהבת
כרטיס אולי? ותכתבי בו כמה מילים שתרגיש טוב וזה וכל הכבוד לך שאת עושה את זה אני למורה שלי אפילו לא אומרת בוקר טוב
כןן תכתבי לה משהו חמוד שימי את העוגיות בקופסא ותעטפי את זה יפה
לדעתי אל תביט לה אם היא צעקה עליך
ממש יפה שאת עושה את זה!
פרחים, מכתב, אולי נרות חנוכה?
פרחים, מכתב, אולי נרות חנוכה?
נייר טישו וממתקים
באותו הנושא: