8 תשובות
האמת שגם לי אין כל כך חברים ואנחנו לא יוצאים ממש הרבה אז יש לנו משהו משותף
אין לך מה לעשות יותר מדי חוץ מלהכיר אנשים להגיד לך את האמת
תנסי להתחבר לאנשים במסגרות שונות כמו בבית ספר, אולי תחפשי עבודה או משהו כזה ותכירי אנשים
את יכולה גם לצאת עם המשפחה
תנסי להתחבר לאנשים במסגרות שונות כמו בבית ספר, אולי תחפשי עבודה או משהו כזה ותכירי אנשים
את יכולה גם לצאת עם המשפחה
את רק בת 14. את תעברי עוד כל כך הרבה חוויות בחיים שיהיה לך המון מה לספר כשתתבגרי.
אני ממש מזדהה רוצה לדבר?
להבין שאנחנו כנראה חיים רק פעם אחת, שימי פס על מה שאחרים חושבים, כי את רובם את כנראה לא תפגשי שוב, אז מה אכפת לך מה הם חושבים עלייך.
אני אומרת את זה בתור אחת ביישנית לול, אני מבינה כמה קשה לך, ואני ממליצה לך להכיר יותר אנשים ביישנים, זה הרבה יותר קל כי שניכם יודעים מה כל אחד עובר וכמה קשה זה להכיר אנשים חדשים, לי לפחות זה הרבה יותר קל להיפתח לאנשים ביישנים.
תכירי חברים, לכי איתם לים, לרכבת, תקני דברים מטומטמים שאת כנראה לא תצטרכי, ותהני מהחיים שלך.
קצת חפרתי לול
אני אומרת את זה בתור אחת ביישנית לול, אני מבינה כמה קשה לך, ואני ממליצה לך להכיר יותר אנשים ביישנים, זה הרבה יותר קל כי שניכם יודעים מה כל אחד עובר וכמה קשה זה להכיר אנשים חדשים, לי לפחות זה הרבה יותר קל להיפתח לאנשים ביישנים.
תכירי חברים, לכי איתם לים, לרכבת, תקני דברים מטומטמים שאת כנראה לא תצטרכי, ותהני מהחיים שלך.
קצת חפרתי לול
שואל השאלה:
^^בוא
^^בוא
אנונימית
שואל השאלה:
^^^כן אני יודעת שאני עוד קטנה אבל אני מרגישה שהמצב הזה לא הולך להשתנות
^^^כן אני יודעת שאני עוד קטנה אבל אני מרגישה שהמצב הזה לא הולך להשתנות
אנונימית
מבינה אותך ):