התחברות
הרשמה
יציע מזרחי בביתר זה הכי שרופים נכון
12 בדצמבר 2020, 23:14
ביתר ירושלים
אוהדים
בית"ר
קצוות שרופים
כדורגל
2 תשובות
כן
א
אח של // Lior //
כן, "המזרחי משוגעים, מטדי לא יוצאים חיים" (זה מאחד השירים של בית"ר)
ה
הטווס (פרשתי)
באותו הנושא:
נכון הרומנים הם המזרחים של האשכנזים?אז מי מעדות המזרח הם האשכנזים של המזרחים?
ראיתם ערס אשכנזי? לא אומרת שרק המזרחיים ערסים! כפרה עליהם שרופה עליהם, אני בעצמי מזרחית.
רוסייה עם מזרחי דתי.. לא יעבוד נכון?
זה נכון שאשכנזי ומזרחית/מזרחי ואשכנזיה ימשכו אחת לשני?
מה אתה מעדיף להיות אם צעיף של מכבי ביציע של ביתר או להיות אם צעיף של ביתר ביציע של מכבי
נכון דודו פארוק נראה רוסי/אשכנזי ולא מזרחי?
נכון כיף להיות מזרחי בגלל
זה נכון שרוב הבנים בישראל יעדיפו יופי מזרחי מאשר יופי אשכנזי?
אם הייתם אוהדים שרופים של ביתר וריאל מדריד מה הייתם רוצים מתנה?..
זה חוקי להגיע ליציע המזרחי של בית"ר עם חולצה של סלאח?
נכון שליאל (זה שרוקד ) בהבנים והבנות הוא פשוט עומרי מזרחי של העונה הזו?