18 תשובות
יש יותר עדויות דווקא על קיום המפץ הגדול מאשר בריאת העולם ב7 ימים
"כי "אלוהים יצר את העולם" לא המפץ הגדול"
אז אפשר להגיד שאלוהים יצר את המפץ הגדול.
אז אפשר להגיד שאלוהים יצר את המפץ הגדול.
זה לא. גם למפץ הגדול - מישהו היה אמרו לגרום לו...
אנונימי
שואל השאלה:
גילי
עדות על המפץ הגדול?, איזה חידוש , אני בכלל חשבתי שאף אחד לא היה חי בתקופה הזאת
גילי
עדות על המפץ הגדול?, איזה חידוש , אני בכלל חשבתי שאף אחד לא היה חי בתקופה הזאת
אנונימי
זו לא הפרכה, והיא גם לא מתיימרת להפריך או בכלל לדבר על המושג אלוהים.
התאוריה מסבירה את התפתחות היקום מהזמן שהוא התחיל כפי שאנחנו מכירים אותו היום.
התאוריה מסבירה את התפתחות היקום מהזמן שהוא התחיל כפי שאנחנו מכירים אותו היום.
זו לא הפרכה, זה רק מיתר את הצורך של אלוהים
אם עד היום היינו צרכים את אלוהים בשביל להסביר את הווצרות היקום לאחר שיש לנו הסבר כיצד הוא נוצר לא צריך את אלוהים(לדבר הזה ספציפית)
כמובן שגם ללא המפץ להעמיד את אלוהים כגורם לדבר שאנחנו לא יודעים זה לא נכון ודי טפשי, לכן המפץ לא באמת אמור לשנות
(מה שהוא כן עשה זה שהוא פתח לאנשים את הראש להבין שלא כל דבר לא מוסבר הוא בהכרך אלוהים)
אם עד היום היינו צרכים את אלוהים בשביל להסביר את הווצרות היקום לאחר שיש לנו הסבר כיצד הוא נוצר לא צריך את אלוהים(לדבר הזה ספציפית)
כמובן שגם ללא המפץ להעמיד את אלוהים כגורם לדבר שאנחנו לא יודעים זה לא נכון ודי טפשי, לכן המפץ לא באמת אמור לשנות
(מה שהוא כן עשה זה שהוא פתח לאנשים את הראש להבין שלא כל דבר לא מוסבר הוא בהכרך אלוהים)
שואל השאלה:
החופשה ונחקורה
איך זה מסביר את היווצרות החומר?
החופשה ונחקורה
איך זה מסביר את היווצרות החומר?
אנונימי
זה לא, אמרתי נקודתית
מלא מדענים דתיים מאמינים במפץ ובאלוהים..
בן אדם פרטי,
חבל להכניס אלוקים גדול כל כך לחלק קטן כל כך שהוא אלוהי הפערים,
אני יודע שההוכחות שיש לדת חזקות יותר, והראיה שאני מאמין
חבל להכניס אלוקים גדול כל כך לחלק קטן כל כך שהוא אלוהי הפערים,
אני יודע שההוכחות שיש לדת חזקות יותר, והראיה שאני מאמין
זה כן שולל את הפשט של סיפור בראשית, וזה מספק הסבר מדעי להתפתחות היקום שלא דורש אלוהות. זה הכל.
פינג,
למרות שלטעון את אלוהים על התפתחות היקום ללא המפץ זה עדיין אלוהי הפערים, ככה שהמפץ לא דוחה את אלוהים שהיה שם לפני כי אלוהים לא היה שם לפני. אלא זה רק מסביר איך זה קרה
למרות שלטעון את אלוהים על התפתחות היקום ללא המפץ זה עדיין אלוהי הפערים, ככה שהמפץ לא דוחה את אלוהים שהיה שם לפני כי אלוהים לא היה שם לפני. אלא זה רק מסביר איך זה קרה
מתי טענתי שזה "דוחה את אלוהים"?
הארה לא הערה
שואל השאלה:
פינג
אני אומר את זה שוב, זה לא מסביר איך העולם נוצר בלי אלוקים כי אין תשובה למאיפה החומר הגיע.
פינג
אני אומר את זה שוב, זה לא מסביר איך העולם נוצר בלי אלוקים כי אין תשובה למאיפה החומר הגיע.
אנונימי
זה לא הפרכה
מסכים עם why are we here?
נחפשה ונחקורה.
ממש לא מדוייק, כי המפץ לא מסביר מאיפה הגיעה אותה נקודה ראשונה, ותמיד יש אפשרות להכניס את אלוקים לחלק הלא-ידוע, כי לא נדע הכל לעולם.
ההוכחות שיש לדת על אלוקים זה לא ממש מהבלתי ידוע, אם לזה התכוונת.
נחפשה ונחקורה.
ממש לא מדוייק, כי המפץ לא מסביר מאיפה הגיעה אותה נקודה ראשונה, ותמיד יש אפשרות להכניס את אלוקים לחלק הלא-ידוע, כי לא נדע הכל לעולם.
ההוכחות שיש לדת על אלוקים זה לא ממש מהבלתי ידוע, אם לזה התכוונת.
החומר נוצר מהאנרגיה שהייתה במצב מרוכז בתחילת המפץ הגדול.
אנחנו אפילו לא יודעים אם היא נוצרה בכלל.
אבל זה כן מסביר איך היקום התהווה בלי צורך באלוהים - כוכבי הלכת, הכוכבים, הגלקסיות ואפילו האטומים והמולקולות - כל מבנה מורכב ביקום.
אז כן, זה מייתר את הצורך באל להסבר התהוות היקום.
אנחנו אפילו לא יודעים אם היא נוצרה בכלל.
אבל זה כן מסביר איך היקום התהווה בלי צורך באלוהים - כוכבי הלכת, הכוכבים, הגלקסיות ואפילו האטומים והמולקולות - כל מבנה מורכב ביקום.
אז כן, זה מייתר את הצורך באל להסבר התהוות היקום.
באותו הנושא: