7 תשובות
מסכימה
פשוט עדיף לאמץ, להציל חיות שאין להם בית אבל בסופו של דבר החלטה שלך חצי מישראל קונה ולא מאמץ וזה גורם להמתה של המון כלבים.
אנונימית
כי זה הדבר הנכון לעשות, לקנות כלב במקום לאמץ זה אנוכי, וקשה לאנשים לשמור על שקט שהם רואים משהו שהם מזהים כאי-צדק.
ואם עוד לא קנית זה הגיוני ולגיטימי שאנשים מנסים להראות לך שזה שגוי, שתשני את מה שתעשי ותעשי אתהדבר הנכן ותעזרי לכלב שצריך את זה יותר.
אני יודעת שאנשים שונאים את זה, אבל אני לא יכולה לומר שלא הייתי עושה אותו דבר. אני ממש מתנגדת לקנייה של כלבים כשיש כלבים מסכנים שזקוקים לאימוץ (אם יש סיבה מסויימת שלא ממש משאירה ברירה זה משהו אחר).
מבינה מה את אומרת, אבל תומכת בצד השני.
ואם עוד לא קנית זה הגיוני ולגיטימי שאנשים מנסים להראות לך שזה שגוי, שתשני את מה שתעשי ותעשי אתהדבר הנכן ותעזרי לכלב שצריך את זה יותר.
אני יודעת שאנשים שונאים את זה, אבל אני לא יכולה לומר שלא הייתי עושה אותו דבר. אני ממש מתנגדת לקנייה של כלבים כשיש כלבים מסכנים שזקוקים לאימוץ (אם יש סיבה מסויימת שלא ממש משאירה ברירה זה משהו אחר).
מבינה מה את אומרת, אבל תומכת בצד השני.
מסכימה
אני מבינה שזה חשוב לאמץ אבל אמא שלי הסכימה לי רק סוג ספציפי אז מה לעשות קניתי כלב אוקי? תפסיקו לצאת עלי אנשים
אני מבינה שזה חשוב לאמץ אבל אמא שלי הסכימה לי רק סוג ספציפי אז מה לעשות קניתי כלב אוקי? תפסיקו לצאת עלי אנשים
בדרך כלל כשקונים כלב, אז הכלב נמצא בסביבה יותר בטוחה וטובה בשבילו מאשר במכלאות כלבים (כמו צער בעלי חיים).
חוץ מזה, כלב הוא לא רחוש, לדעתי זה נוראי לומר "לקנות כלב".
חוץ מזה, כלב הוא לא רחוש, לדעתי זה נוראי לומר "לקנות כלב".
באגהד לנצח בסדר זו סיבה לגיטימית, זה או זה או כלום גם ככה לא הייתה אפשרות לאמץ. זה לא המקרה עליו מדברים.
לקנות זה מעשה נוראי, על כל כלב שקונים, כלב אחד מת. (סטטיסטיקה) אם תראי מישהו מתעלל/רוצח בעל חיים, לא תתערבי?
באותו הנושא: