15 תשובות
אם את לא מרגישה מוכנה אז פשוט לא לשכב ואם הוא לוחץ אז להיפרד
זו החלטה שלך ואת צעירה בשביל זה נראלי
לא לשכב.
והנה חברים דוגמא לכל השאלות שלכם אם הגילאיים האלה הולכים ביחד.. זה רק מראה לכם שלא כי כל אחד נמצא בשלב שונה בחיים
והנה חברים דוגמא לכל השאלות שלכם אם הגילאיים האלה הולכים ביחד.. זה רק מראה לכם שלא כי כל אחד נמצא בשלב שונה בחיים
אנונימית
החלטה שלך לא שלו
אם את לא רוצה או לא בטוחה אז פשוט לא
זה החלטה שלך
זה החלטה שלך
אם את מרגישה לא מוכנה פשוט אל. אם הוא אוהב אותך הוא יחכה לך את כל הזמן שבעולם שאת צריכה.
שואל השאלה:
מה עשיתי?..
בסהכ מפחדת לאכזב אותו זה לא שהוא לוחץ עליי
אבל אני כולה כיתה ט אפילו תיכון לא התחלתי
והכאבים שחווים אני לא מסוגלת
מה עשיתי?..
בסהכ מפחדת לאכזב אותו זה לא שהוא לוחץ עליי
אבל אני כולה כיתה ט אפילו תיכון לא התחלתי
והכאבים שחווים אני לא מסוגלת
אנונימית
בגלל זה את מעפנה חסרת עמוד שדרה
את אומרת שאת מפחדת, כולה כיתה ט, אפילו תיכון לא התחלת, והכאבים שחווים את לא מסוגלת. בקיצור את לא מוכנה, אין מה לשבור את הראש. אני על מקרים פחות גרועים ראיתי ילדות מעמידות גברים במקום. בגלל זה אני אומר את מה שאני אומר. את פחדנית
את אומרת שאת מפחדת, כולה כיתה ט, אפילו תיכון לא התחלת, והכאבים שחווים את לא מסוגלת. בקיצור את לא מוכנה, אין מה לשבור את הראש. אני על מקרים פחות גרועים ראיתי ילדות מעמידות גברים במקום. בגלל זה אני אומר את מה שאני אומר. את פחדנית
אל תתני לו ללחוץ עלייך לעשות דברים שאת לא רוצה. אם הוא אוהב אותך הוא צריך לחכות לך עד שתרגישי לגמריי מוכנה. אם הוא ימשיך רק לדבר על סקס וללחוץ עלייך משהו פה לא תקין.
שואל השאלה:
אתה רציני?
מי לעזאזל מפחד יא
אני סהכ אומרת שהוא רוצה את זה ואני מפחדת לסבול
בשום מצב לא אמרתי שאני מפחדת להעמיד אותו במקום או שהוא כופה עליי
אני יודעת טוב מאור להעמיד גברים במקום
ופחדנית? אני לא.
אתה רציני?
מי לעזאזל מפחד יא
אני סהכ אומרת שהוא רוצה את זה ואני מפחדת לסבול
בשום מצב לא אמרתי שאני מפחדת להעמיד אותו במקום או שהוא כופה עליי
אני יודעת טוב מאור להעמיד גברים במקום
ופחדנית? אני לא.
אנונימית
אם את יודעת להעמיד גברים במקום זה הזמן להשתמש בכישרון הזה. אל תתני לו לעשות מה שבא לו עם הגוף שלך. הוא שלך!
את מפחדת לאכזב אותו בדברים שקשורים אלייך. את פחדנית
זה החלטה שלך לא שלו
שלא תעזי לעשות שום דבר שאת לא בטוחה בו.
אם הוא לוחץ עלייך לגמרי- תיפרדי ממנו, זו לא מערכת יחסים בריאה. תעשי מה טוב לך, לא מה שטוב לו.
אם הוא לוחץ עלייך לגמרי- תיפרדי ממנו, זו לא מערכת יחסים בריאה. תעשי מה טוב לך, לא מה שטוב לו.
גוף שלך החלטה שלך הוא לא במשוואה בכלל אם הוא לא מבין ונותן לך זמן הוא לא שווה אותך ובטח שלא את הפעם הראשונה שלך
באותו הנושא: