9 תשובות
וואו אני מצטערת לשמוע...
משתתפת בצערך
מבינה
לי יום הולדת עשר סבתא שלי נפטרה
אומנם לא כמו אבא אבל מזדהה איתך בכל מקרה תיהיה חזק משתתפת בצערך
ואם אתה רוצה לדבר ולפרוק מוזמן לדבר איתי בפרטי
וואו... דבר ראשון מזל טוב ממש! מאחלת לך אושר תמידי, בריאות, ובלי חוסר בכלום. דבר שני- אני מאוד מצטערת על אבא שלך. זכרונו לברכה, אני בטוחה שהוא היה בן אדם מדהים..
דבר שלישי- תתקלח, תכין לעצמך כל מיני שוקולדים, תעשה בינג או משהו לדברים שמחים שאתה אוהב ותרגיש מעולה.
מאחלת לך זמנים טובים יותר
אני כל כך מצטערת שאתה עובר את זה.
ברגע זה אני לא יכולה לעזור לך אכשהו ואני גם לא אגיד שאתה יכול לפנות אליי בפרטי כי בטח לא תעשה זאת אבל אתה תמיד יכול. מציעה לך לחשוב מחדש על מה אתה הולך לעשות, בדרך חדשה ושוב אני ממש מצטערת
אני חושבת שכדי שתדבר עם מישהו, זה תא חייב להיות פסיכולוג, אולי אפילו בם אדם שקרוב אליך
אני באמת ככ מצטערת לשמוע! ):
משתתפת בצערך ומזל טוב עד מאה ועשרים!❤
אתה מזומן לפרוק לי בפרטי אם תרצה...
וואי אני מצטערת משתתפת בצערך אני מקווה שהוא ישמור עלייך מלמעלה כי אתה בן אהוב ❤ ואני בטוחה שהוא ישמור עלייך מלמעלה כי אתה נסיך ואני מקווה שלא תידע עוד צער יום הולדת שמח!!! ואני מקווה שלא תחווה יותר דבר כזה ביום הולדת שלך אבא שלך מלך שהוא הצליח לשרוד את זה ! לפחות עד פה ואני מקווה שהוא יהיה בגן עדן ויהיה לו טוב והוא יהיה גאה בך מלמעלה
אני באמצ שבורה לשמוע את זה