10 תשובות
זה דיי מוזר
לא ממש.. אלה אם כן השהייה באותה הארץ גורמת לך לשנות את הדעה שלך כל הזמן
זה די מוזר זה נובע מאנטישמיות(של אחרים) אם כן וזה בכאילו ואתה לא חושף את זה בכל מקום אז זה עוד להבנה
סוג של, כי הפוליטיקה בארצות הברית היא בעיקר על כלכלה ואילו בישראל הפוליטיקה היא בעיקר על ביטחון
אנונימי
כן.
כי פה בישראל ימין ושמאל זה יותר בכיוון של ארץ ישראל השלמה, או גם חלוקה לפלסטינים...
שם ימין ושמאל זה יותר בכיוון של: ימין- שמרניים, לא אוהבים לשנות דברים, לא גמישים
שמאל- יותר פתוחים לשינויים, גמישים, פחות שמרניים...
שככה זה גם פה בארץ, אבל רק מתחת לכל העטיפה הזאת של העיניין של הפלסטינים
כי פה בישראל ימין ושמאל זה יותר בכיוון של ארץ ישראל השלמה, או גם חלוקה לפלסטינים...
שם ימין ושמאל זה יותר בכיוון של: ימין- שמרניים, לא אוהבים לשנות דברים, לא גמישים
שמאל- יותר פתוחים לשינויים, גמישים, פחות שמרניים...
שככה זה גם פה בארץ, אבל רק מתחת לכל העטיפה הזאת של העיניין של הפלסטינים
^ שני הצדדים מאוד אנטישמיים, זה לא מפתיע. תמיד שונאים אותנו.
וכן, השמאל שם יותר כלכלי מביטחוני
וכן, השמאל שם יותר כלכלי מביטחוני
אני יודע, את צודקת.
אבל אני אזכיר לך שיותר סביר שהימין האנטישמי יראה את "אהבתו" אלינו בירי בבתי כנסת
אבל אני אזכיר לך שיותר סביר שהימין האנטישמי יראה את "אהבתו" אלינו בירי בבתי כנסת
כן נראה לי או שלא
לא, זה לא אפשרי.
הימין בארץ - קפיטליסטי, שמרני(חלקו), רוצה ישראל חזקה, נגד מסירת קודשי ישראל לאויב הנאצו פלשתיני.
הימין gop בארהב - קפיטליסטי, שמרני, החלום האמריקני, בעד ישראל השלמה(נוצרים אווינגלסטים - רואים את הגאולה בנצרות בירושלים), רוצה ארצות הברית חזקה
הימין בארץ - קפיטליסטי, שמרני(חלקו), רוצה ישראל חזקה, נגד מסירת קודשי ישראל לאויב הנאצו פלשתיני.
הימין gop בארהב - קפיטליסטי, שמרני, החלום האמריקני, בעד ישראל השלמה(נוצרים אווינגלסטים - רואים את הגאולה בנצרות בירושלים), רוצה ארצות הברית חזקה
כן, זה אנשים שונים לגמרי. ואצלם השמאל והימין אלו לא אותם הדברים כמו שבארץ
באותו הנושא: