3 תשובות
אוף גם לי
אם שכחת לעשות בצע הזמנה אז נראלי אבוד לך
ואם התכוונת שהיא עוד לא הגיע אז תחכי גם חברה שלי הזמינה ביום הזה הרבה ועוד לא הגיע לה
אין לי מושג אבל גם לי זה קרה אני פשוט מחכה שזה יגיע