9 תשובות
כן
אנונימי
תשאלי את טראמפ יכול להיות שגם לו קרה
אנונימי
שואל השאלה:
בדוק
בדוק
אנונימית
לא יודעת, אבל אני חושבת שכדאי לך לשאול את הרופא
לגיטימי. גם אני לוקחת כדורים ולקקי שלי יש מודים
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא צוחקת עכשיו אני באמת לחוצה שאולי יש לי קורונה אז די
אני לא צוחקת עכשיו אני באמת לחוצה שאולי יש לי קורונה אז די
אנונימית
לכי לרופא, אני לא חושב שיש קשר בין זה לקורונה
שואל השאלה:
אני הולכת בבוקר
אני הולכת בבוקר
אנונימית
אז אין טעם לשאול בסטיפס.. הרופא יותר אמין בהרבה
באותו הנושא: