9 תשובות
כן
אנונימי
תשאלי את טראמפ יכול להיות שגם לו קרה
אנונימי
שואל השאלה:
בדוק
אנונימית
לא יודעת, אבל אני חושבת שכדאי לך לשאול את הרופא
לגיטימי. גם אני לוקחת כדורים ולקקי שלי יש מודים
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא צוחקת עכשיו אני באמת לחוצה שאולי יש לי קורונה אז די
אנונימית
לכי לרופא, אני לא חושב שיש קשר בין זה לקורונה
שואל השאלה:
אני הולכת בבוקר
אנונימית
אז אין טעם לשאול בסטיפס.. הרופא יותר אמין בהרבה