8 תשובות
למה זה אמור לעיניין אותי? שיעשו מה שהם רוצים..
שכל עוד הם אוהבים את השנייה הכול טוב ובהצלחה להם
לצערי הרב מערכות יחסים כאלו מותרות בישראל.
הייתי שמח אם לא .
שגל כבר מספיק גדולה בשביל לדעת מה טוב לה ומה לא.
זה נכון שההפרש הוא עצום, אבל שתיהם כבר גדולים (מעל 18) ואם ככה הם החליטו אז שיהיה להם בכיף
(מה גם שטום אביב הוא 31 אז..)
מוגזם. אנשים המציאו למעשים שלהם משפטים כמו " לאהבה אין גיל" וחושבים שזה בסדר להתנהג ככה. בן שיוצא עם בת שגדול ממנה כמעט ב-15 שנה זה בעיני פדופיליה.
שיהנו
אחי מה פדופיליה? שניהם מעל גיל 18 ויכולים להחליט בעצמם
דוחה בעניי
הם מגעילים ביחד
היא נראת כמו אחותו
אנונימית
לי אישית זה לא מפריע אבל זה נתפס אצלי מוזר כי הם לא מתאימים לאחד השני