25 תשובות
זה לא מוזר
אם אתה מספיק חרמן וכיף לך לרדת לה אז בסדר
אנונימית
למה שיהיה מוזר
לא, מה מוזר בזה?
שואל השאלה:
כי לפי מה שידוע לי רוב הבנים שונאים את זה ונגעלים מזה ואני אישית ממש אוהב את זה ונמשך לזה...
אנונימי
אז יש בנים שאוהבים ויש שלא אז הכל בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
ולבנות זה בסדר שאני אוהב לרדת?
אנונימי
כן תאמת כן אבל כמובן בהסכמה ואם זה בסדר מבחינתה
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שבהסכמה,דיברתי בכללי.. אם זה בסדר מבחינת בנות שאני אוהב לרדת
אנונימי
כן אבל כן יש בנות שלא אוהבות אבל רובן כן אוהבות (אני אישית כן חח)
אנונימית
שואל השאלה:
חחח,בת כמה את?
אנונימי
סוד , כמה אתה חח
אנונימית
חח זה הרג אןתי שאת כתבת שאת אוהבת
ואז הוא ישר שינה את זה ללהתחיל איתך
אנונימית
חחח לא ניראלי
נראלי ניסה לדעת בת כמה אני שאמרתי שאני אוהבת את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אני בן 16 תכף 17
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית בדיוק.הבנת אותי
אנונימי
איזה מהאנונימית אנחנו שונות חחח
אנונימית
שואל השאלה:
האנונימית החמודה ששאלתי אותה מה הגיל שלה
אנונימי
חחח זו אני
אנונימית
שואל השאלה:
כן,בת כמה את אז???
אנונימי
בגיל שלך
אנונימית
חח ואני האנונימית הלא חמודה??:(
אנונימית
שואל השאלה:
גם את גם את חחח
אנונימי
קיצור כולם זהו
אנונימית
שואל השאלה:
כן חחח
אנונימי