7 תשובות
לדעתי יותר נוח הרגילות
הפרו הם אןזניות כמו של גאלקסי עם הסילקון הזה
ארפודס רגיל אין ממש הבדלים
שואל השאלה:
וזה נוח באוזן? מפחדת שיכאיב לי או יחליק או יהיה לא נוח
הרגיל
פרו, מכמה סיבות.
בתור אחת שהיה לה את ה2 ועכשיו את הפרו, עדיף את הפרו, מכמה סיבות;
1. סאונד -
איירפודס פרו - הבאסים באיירפודס פרו מורגשים. עוצמת השמע חזקה וחווית שמיעה מדרגה ראשונה. סינון רעשים שמסנן רעשי רקע ופועל יחסית טוב.
איירפודס 2 - סאונד שטוח ופשוט, אין שום מצב סינון רעשים ורעשי רקע נכנסים, ולא מעט.
2. עיצוב -
איירפודס פרו - הרגל של האיירפודס פרו קוצרה משמעותית משל האיירפודס 2, בנוסף למתאם הסיליקון שאוטם באופן מושלם את האוזן, עיצוב נוח ומדהים. חיישני כוח להעברת שירים וכו', בעיה אחת זה שבהעברת שירים צריך 2 אצבעות ולא אצבע אחת.
איירפודס 2 - עיצוב הearbuds הישן של אפל, ארוכות מאוד אך גם מאוד נוחות, הן מתחילות לכאוב לאחר מעט זמן יחסית באוזן וכמובן שהן לא אוטמות לגמרי את האוזן.
עמידות למים -
איירפודס 2 - אין עמידות למים.
איירפודס פרו - עמידות בתקן ipx7, לגדם ולזיעה.

ללא ספק עדיף את הפרו.
לי יש איירפודס 2 והם ממש נוחים, כמו האוזניות הרגילות של אפל.
פרו זה עם הסיליקון ולא ניסיתי אותם אז אני לא באמת יכולה לדעת, אבל האוזניות האלחוטיות של סמסונג שכן ניסיתי עם סיליקון כל הזמן נפלו לי מהאוזן אז אם זה אותו דבר זה פחות מחזיק.
שואל השאלה:
ומבחינת נוחות באוזן מה עדיף כי זה יותר חשוב לי שלא יחליק וישאר באוזן