5 תשובות
את מצליחה לבכות? כיף לך
חיבוק משחרר לנו פרומונים במוח. פרומונים שתפקידם להרגיע.
כשבוכים ועצוב, חשים בדידות. ואז בא החיבוק , שזה ביחד, כבר לא לבד. והעצב עובר.
האמת שקראתי כתבה שהסבירה שחיבוק של חצי דקה ממישהו שאחנו אוהבים/קרובים אליו משחררת כל מיני חומרים במו שמרגיעים, בגלל זה חיבוק עוזר לנו כשאנחנו עצובים..
אע יש לי בן דוד תינוק בן שנתיים ואני בשבת התכופפתי אליו ואמרתי לו מוטיי חיבוקק
והוא פשוט עמד בתנועה של חיבוק
וחיבקתי אותו מלא זמן והוא היה חמים כזה ותינוקק והוא כזה למוסד
זה מה שאני אומר שזה מרגיע ומחמם
זה מרגיע רצח