6 תשובות
שמנים נהנים יותר תזכרי:)
אולי קצת אבל זה היה חד פעמי אז לא נראלי
אבל חיים פעם אחת לא נורא
ומזל טובב ❤
אבל חיים פעם אחת לא נורא
ומזל טובב ❤
אחותיי
חוק לחיים לא סופרים קלוריות ביומהולדת
ולא חושבים אם משמינים או לא רק ככה נהנים באמת
חוק לחיים לא סופרים קלוריות ביומהולדת
ולא חושבים אם משמינים או לא רק ככה נהנים באמת
אל תחשבי על זה בכלל,זה סתם יצחק לך...זה לא נורא אם קצת תשמיני...מקסימום תעשי כושר...
לא קרה כלום הכל בסדר
מותר מידי פעם להתפנק קצת עם האוכל במיוחד ביום הולדת
פשוט תמשיכי ממחר לשמור עם האוכל
מותר מידי פעם להתפנק קצת עם האוכל במיוחד ביום הולדת
פשוט תמשיכי ממחר לשמור עם האוכל
זה בסדר מותר לפעמים לאכול הרבה בטח לכבוד משהו כמו היום הולדת שלך
אנונימי