6 תשובות
הוא נשמע ממש חמוד אל תיפסלי על הפעם הראשונה, תבדקי עוד קצת אם זה מציק לך אז...
שואל השאלה:
כן הוא קצת ניסה להרשים
הוא גם כתב לי אחרי שנגמר כזה שתדעי שהיה לי ממש כיף ושהוא רוצה שנפגש שוב כתבתי שגם לי ובכיף אבל תכלס אני לא יודעת מה אני חושבת עדיין
אנונימית
לדעתי תנסי עוד קצת אבל אל תמשיכי אם את מרגישה שהוא לא מתאים לך.
אוו איזה חמוד שהוא כתב לך את זה.
אבל מה שהוא עשה זה לא היה חמוד מידי כזה זה משהו שעושים אבל זה חמוד שהוא חשב על לעשות את זה ושהוא באמת אמר לה איך הוא הרגיש לגבי הפגישה
שואל השאלה:
חחח מה את מגדירה חמוד מדי?
אנונימית
אני אל יודעת למי התכוונת אבל אני אענה ,אם הוא מנסה ממש להרשים אותך כל הזמן (לב דווקא זה אומר רע אבל זה לא טוב ,הוא צריך להיות הוא ולא לנסות להרשים כל הזמן) זה קשור אבל מה שהוא עשה זה חמוד לא מידי בכלל הוא חשבת עליך היה לו כיף והוא גם החליט לרשום לך את זה ולקח צעד זה מושלם