16 תשובות
לאכפת לי
אם בא לך למה לא
זה נשמע לי נחמד
בטח למה לא
זה נחמד
הערכה כזו
זה בסדר אבל הייתי רוצה קצת קללות
לא, זה מרגיש לי כאילו אני מסננת הודעה ואני אמורה לכתוב לבן אדם משהו בקיר תודות בחזרה ואני לא רוצה לעשות את זה ובדרך כלל זה פשוט תגובות על התמונת פרופיל שלי
אנונימית
כןן
כן
ברכה? לא, כי זה לא מהלב, זה ליטרלי העתק הדבק
שואל השאלה:
^נכון שאני כותבת לכולם אותו דבר (לפעמים אני מוסיפה לכל אחד כמה דברים)
אבל זה עדיין מכל הלב. כל בנאדם שאני שולחת לו אני באמת מקווה שיהיה לו כל מה שרשמתי לו
כן וואי זה העתק הדבק וזה סתם מספאים את הקיר שלי בהודעות שרשרת
אם זה משהו כזה של "יש לי מטרה להגיע ל39393838 ברכות חג שמח אז חג שמח❤ " זה ממש מעצבן די יאללה חלאס
אבל גם אם זה מישהו שכותב לכולם לפחות לא שלא ירשום שיש לו מטרה כאילו מה אתה לא באמת מאחל לי חג שמח סתם יש לך מטרה?
תאכל לי חג שמח מהלב
אנונימית
אוהבת ברור
אני אוהבת שאני מתכתבת עם אנשים בקיר התודות