11 תשובות
אני לא בסדר/ אני במצב לא משהו למען האמת/ וואו תקשיבי עבר עלי יום גרוע /אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי
שאני בסדר
אנונימית
לא מספרת לה כלום, אני אספר רק למשפחה שלי כי עליהם אני סומכת
מנגבת את הדמעות ומשקרת שאני בסדר אין לי כוח להסביר לאנשים מה לא בסדר.
"אני לא משהו"
קשה אבל מסתדרים (רומז)
תלוי כמה היא חברה טובה שלי, כנראה אענה שהכל בסדר או שאגיד לה שאני באמצע משהו ואחזור אליה אחר כך (ואז אחזור אליה אחרי שארגע)
אני יגיד לך שאני מרגישה מעולה
שאני סבבה (אין לי כח לפרט אף פעם)
אם אין לך כוח אז בסדר אם היא באמת מכילה אותך תספרי לה מה שעל הלב שלך
לפעמים אני מעדיפה לשמור לעצמי ( לא הרגל טוב) אבל אם זו באמת חברה טובה אני אהיה כנה ואכתוב לה שלא משהו.