23 תשובות
זה רק זן אחד של אנשים קיצונים שרואים הכל שחור
שוטרים נותנים דוח כאילו זה מתנה זה ניראה לך הגיוני
אנונימי
זה לא כל שוטר
שואל השאלה:
^^^^נשמה, אתה מסכן את עצמך והם מצילים אותך.
לא הייתה רוצה לחיות במדינה מבלי חוקים.

נכון יש לך זכויות אבל גם חובות, ומי שלא עומד בחוקים ישלם עליהם..

והכסף של הדוח לא הולך לכיס של השוור שנתן לך אותו... יש להם משכורת בסוף החודש.


ועדיין, להשוות דבר כזה לנאצי??
אנונימית
מלך הספאים^
יש הבדל בין פקחים לשוטרים
ויש שוטרים שמקבלים דוחות בעצמם הם לא מיוחדים ואבא שלי שוטר וקיבל כמה פעמים דוחות.
אל תכתוב דברים שאתה לא יודע.
וגם אם כן זאת העובדה שלהם.
ואל תסכלו רק על זה, הם עוצרים אנשים שמוכרים סמים,עוצרים גנבים,עובדים כל הלילה כדי להגן עליכם תעריכו. ובואו גם מקבלים משכרות שהיא לא ואו בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^אתה מדבר על השוטרים או על אנשים שמשתמשים במילה נאצי כלפי אמשים?
אנונימית
מסכימה איתך.
זה ברור שיש שוטרים אלימים שמתנהגים דוחא,אבל זאת סתם הכללה להגיד כל השוטרים.
צריכה עזרה בעלי עזב תבית וכל היום אצל זונות כדי לדווח למשטרה?
רוב השוטרים בכלל לא כאלה^
אבא שלי בחיים לא הרים יד על נער/ה
וגם חברים שלו,הם ממש מדהימים
והם חושבים שזה דוחא שוטרים שכן עושים את זה
אנונימית
אבא שלי שוטר, אני לא מסכים אם מה שהוא עושה בכלל. אני רוצה שהוא יעזוב את תפקידו.
הוא סתם נותן דוחות לאנשים שלא עשו כלום. בכללי רוב השוטרים עוברים על החוקים.
נגיד כל שוטר שמבקש תעודה מזהה: הוא צריך להסביר את הסיבה.
ורוב השוטרים לא מסבירים, סתם רואים ילד תמים עוצרים אותו לתחנה.
אנונימי
זה התפקיד שלהם מה אתה רוצה שהם יעשו?^
ומה יש לכם כל ככ כפויי טובה מה אתם חושבים שהדברים היחידים שהם עושים זה לתת דוחות לאנשים?
הם עוצרים גנבים,מוכרי סמים,רוצחים,עובדים כל הלילה בשבילכם,והמשכורת לא וואו
פאקינג תעריכו.
אנונימית
שואל השאלה:
^^^אחי, כאן הטעות שלך.
זה לא חוקי להתאבד ואם תופסים אותך לפני שהספקת אתה גם יכול לשבת בכלא..

יש חוקים שאתה צריך לציית להם נקודה.
אנונימית
תהיה בטוח שגם פקחים שונאים את זה שהם פקחים^
אנונימית
אהה אני במשטרה ואת צודקת :)
הם צריכים להתפרנס ממשהו אתה יודע^
אנונימית
שואל השאלה:
~מזוייף~
אתה בן אדם דוחה ואני מקווה שאתה מבין את זה.
סבא שלי ניצול שואה, הוא ברח ליער בגיל 8 אחרי שרצחו את כל המשפחה שלו והוא נשאר לבד בעולם! רצחו את אמא שלו, אבא שלו, שני אחיו הגדולים, את אחות, סבא, סבתא, דודים, דודות, חברים, שכנים הוא נשאר בלי אף אחד. לבד!
הם לקחו חיים של מיליוני אנשים חפים מפשע.
הוא לא מסוגל לדבר על השואה בגלל מה שנאצים ימח שמם וזכרם עשו להם.

אם רק הייתה רואה מה זה עושה לו כשהוא שומע ששקוראים לאנשים מצילי חיים נאצים!

מאחלת לך שתבין למה החשיבה המקובעת שלך כל כך מעובתת ונוראית ותתנהג כמו אדם.
לא משווים אף אחד לנאצי
אנונימית
בלי שוטרים אין מדינה! אני לא מבין למה אתם שונאים אותם? בזכותם אני חיים בשקט.
אנונימי
lqndau ^
זה לא עצוב, יש ילדים שלא יודעים מה הם עושים וחושבים שזה הפתרון לבעיות שלהם וזה טוב מאוד שעוצרים אותה מלעשות דבר כזה תחשיבי נגיד מישהו קרוב אלייך (לא באמת רק לדוגמא חס וחלילה ) היה עומד להתאבד היית רוצה שיעצרו אותו לפני נכון? אותו הדבר על אנשים שעושים סמים צריך לעצור אותם.
אנונימית
שואל השאלה:
^^נתחיל מזה שאני עדיין לא מסכימה איתך אבל זה כבר יותר טוב.

נאצי ממש לא הפך למה שאמרת, אולי אתה הפכת את זה.. גם אם אתה קורא למישהו נאצי הוא יכול לתבוע אותך והוא גם ינצח..

ואני אגיד את זה בפעם השלוש מאות, אתה חי במדינה עם חוקים.
אתה אזרח שחי במדינה הזאת עם החוקים.
אתה צריך לציית לחוקים.
במידה ואתה לא מציית אליהם אתה תענש בהתאם.
בין אם זה נזק כספי(קנס) ובין אם זה עבודות שירות וגם מעצר.

יותר ברור מזה אין.
אני לא קיבלתי אף פעם דוח או משהו מהסגנון. יודע למה? כי אני אזרח שומר חוק שמציית לחוקים ולכן אין סיבה שיענישו אותי.
אנונימית
הם לא מכניסים לכלא.^
לא יודעת מי אמר לך את זה
הם נותנים להורים לטפל בזה
אנונימית
שואל השאלה:
"זכות של כל אזרח לחיות בביטחון במדינתו."
לכן... יש לך חוק על חבישת קסדה.
אנונימית
כי יש להם התנהגות נוראית בכל המקרים שאני נתקלתי בשוטרים היה להם יחס מזלזל ומתנשא שלא נדבר על ההפגנות ששם הם באמת מתנהגים כמו נאצים
אנונימית
יחסית כמות גדולה של שוטרים בארץ רעים
עוברים על החוקים ומענישים אנשים שעוברים על החוקים
מענישים אנשים בלי רחמים
מרימים יד
עושים הרבה טעויות כמו לירות במישהו
רוב השוטרים בכלל לא מגנים עלינו והם לא עושים את העבודה שלהם טוב